وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مهر 1394 ساعت 10:01   |   کد مطلب: 16565
بیست و هشتمین یادواره سردار شهید علی چیت سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، دبیر این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه 8 هزار شهید گلکون کفن استان همدان شهدا را الگویی مناسب برای تمام دوران دانست و اظهار داشت: همه ما باید شیوه و راه زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

رضا سلیمانی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال ایثار، از خود گذشتگی و رشادت به همه دنیا نشان داد که این ملت بزرگ در برابر زیاده خواهی و زورگویی متجاوزان می ایستد و اجازه هجوم بیگانه را به خاک میهن نمی دهد.

وی هم چنین تصریح کرد: شهدای گرانقدری چون مصیب مجیدی، هادی فضلی، علی شاه حسینی و محمد علی جریان از جمله شهدایی هستند که در اطلاعات عملیات در کنار سردار شهید علی چیت سازیان حضور داشتند و راه مردانگی و دلیرمردی را به همگان آموختند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: بیست و هشتمین یادواره فرمانده دلاور سردار شهید علی چیت سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات لشکر 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان، پنج شنبه 16 مهر از ساعت 19 با حضور فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل سالن ولایت (شرکت گاز) واقع در میدان شیرسنگی شهر همدان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما