وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:25   |   کد مطلب: 15795
ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله به صورت اينترنتي و هماهنگ با كشوري در همدان آغاز شد.

به گزارش نافع، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با بیان این مطلب گفت: چهارمین آزمون سنجش مهارت 12 شهریور  برگزار مي شود.

علیرضا مهرابی افزود: داوطلبان می توانند از تاریخ 22/5/94 تا 29/5/94 با مراجعه به سایتhttp://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 9/6/94 تا 11/6/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت کنند.

مهرابی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل كنند.

انتهای پیام/م.د

دیدگاه شما