وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:14   |   کد مطلب: 13440
تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای و بسیج مهندسین همدان بسته شد
تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی حرفه ای و سازمان بسیج مهندسین استان همدان بسته شد.

به گزارش نافع، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توانمندسازی و ارائه آموزش های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و غیر دولتی برای استفاده اعضای سازمان بسیج مهندسین و خانواده های آن ها را امضا کرد.

علیرضا مهرابی افزود: معرفی مراکز و دوره های آموزشی و ظرفیت آموزشی مراکز بصورت رایگان با اولویت اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان، رعایت استاندارد آموزشهای مهارتی و انجام صحیح آموزشهای نظری و عملی بر اساس استانداردهای سازمان، تامین مربی برای آموزش دروس مهارتی از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است. 

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.

مهرابی بیان کرد: تامین تجهیزات و امکانات و منابع آموزشی مورد نیاز مهارت آموزان تحت تعلیم و ارائه آموزش توسط آموزشگاه های آزاد با معرفی از سازمان به کانون آموزشگاه های آزاد جهت استفاده از اعضاء و خانواده ایشان نیز از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توانمندسازی کارکنان سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان  و خانواده های آنان برداشته شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما