وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 15 مرداد 1394 ساعت 09:14   |   کد مطلب: 15650
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:
شیوه برگزاری جشنواره تابستانی همدان تغییر می کند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه شیوه برگزاری جشنواره تابستانی امسال تغییر می کند، گفت: جشنواره تابستانی همدان با انسجام بیشتری برگزار می شود.

به گزارش نافع، ریحان سروش مقدم در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال شیوه برگزاری جشنواره تابستانی همدان تغییر می کند، اظهار داشت: جشنواره تابستانی به شیوه ای دیگر و منسجم تر و مختصر و بهتر اجرا می شود.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن همدان و اینکه همدان گردشگر دارد اما مسافران به صورت انبوه و ازدحامی به همدان سفر می کنند، گفت: باید برای ماندگاری گردشگران در همدان برنامه ریزی کرد.

سروش مقدم با اشاره به اینکه اینطور سفر و گردشگری گره از مشکلات اقتصادی استان باز نخواهد کرد و نقشی در توسعه اقتصادی همدان ندارد، عنوان داشت: توزیع سفر در فصول مختلف و هدفمند شدن سفر به همدان از جمله اهدافی است که مجموعه میراث فرهنگی دنبال می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هتل های همدان در طول سال تنها ۳۵ درصد اشغال می شوند اما در فصل تابستان شلوغتر هستند، گفت: چادر خوابی به درد گردشگری همدان نمی خورد و باید فضایی فراهم شود که فرهنگ سفر در همدان و کشور تعریف شود.

سروش مقدم با بیان اینکه افزایش کمپ های اقامتی از برنامه های اصلی است، اظهار دارد: تهیه زمین برای کمپ ها در برنامه ها است و طرح های مختلف برای توسعه گردشگری ارائه شده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما