وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 مهر 1393 ساعت 11:18   |   کد مطلب: 10083
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با نافع؛
ولایت فقیه موجب اقتدار، استحکام و عزت جامعه اسلامی است
ولایت فقیه موجب اقتدار، استحکام و عزت جامعه اسلامی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: حاکمیت رهبری در جامعه، حاکمیت تقوا و عدالت است و ولایت فقیه موجب اقتدار، استحکام و عزت جامعه اسلامی می شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کاربرد ولایت در بحث مسائل زندگی روزمره به ویژه در مدیریت جامعه و مسائل سیاسی جایگاه رفیعی است.

وی افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو برای دیگر نظام ها مطرح است و اگر امروز مسلمانان و ملت ایران حرکت به سمت عظمت و اقتدار را پیش گرفته اند به برکت ولایتی است که در دوران غیبت نظام ما به آن پایبند است.

دشتکی ادامه داد: حاکمیت ولایت فقیه در جامعه موجب سعادت و پیشرفت مردم بوده و به همین خاطر است که نظام اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه، استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت و رهبری است، ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی در تمام صحنه های سیاسی و بین المللی حضور مقتدرانه ای دارد به برکت ولایت فقیه است.

 

عصاره نبوت و رسالت در غدیر خلاصه شده است

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با اشاره به اهمیت غدیر ابراز داشت: در نظام توحیدی یکی از راهبردهای رسیدن به کمال چنگ زدن به رسالت و توجه به ترسیم راهی است که خداوند متعال توسط انبیاء الهی در قالب رسالت ارائه کرده است.

حجت الاسلام علی دشتکی افزود: تداوم توحید، نبوت و رسالت در بحث غدیر خلاصه شده و در حقیقت غدیر مفسر و مبین این سه اصل است.

وی اظهار داشت: غدیر مدیریت نظام توحیدی در روی زمین و راهبرد رساندن انسان ها به سوی کمال و خوشبختی است.

دشتکی اضافه کرد: پایبندی به غدیر در زندگی روزمره وابسته به این است که صاحب غدیر که ولایت ائمه معصومین(ع) است را بشناسیم و آن را در زندگی پیاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: غدیر ثمره مهم نبوت و حساس ترین مقطع تاریخ اسلام و بشریت و عامل اصلی بقای آن است.

حجت الاسلام علی دشتکی ابراز داشت: غدیر تعیین کننده خط ‏مشی مسلمانان راستین و دوستداران واقعی پیامبر اکرم(ص) و عترت و اهل بیت(ع) است.

گفتگو از فرشته درهم فروش

دیدگاه شما