وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 09:44   |   کد مطلب: 15599
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر چارچوب‌های مقدس کار خبرنگاری رعایت شود مزایای آن هم نمایان خواهد شد.

به گزارش نافع به نقل از فارس، جمعی از خبرنگاران همدان به مناسبت هفته خبرنگار و در نخستین روز از این هفته با نماینده ولی فقیه همدان در تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد (بام همدان) دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه نباید به برخی شغل‌ها به عنوان یک شغل درآمدزا نگاه کرد، اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که به شغل‌های مقدس نیز نگاه پولی می‌شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ادامه داد: کار در مجموعه‌هایی مانند بنیاد شهید، کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و حوزه علمیه واقعاً مقدس است و نباید نگاه مالی به آنها داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاری نیز شغل مقدسی است، گفت: متأسفانه بیشتر افراد از تنگنای شغلی این حرفه را انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه همه پیامبران الهی با خبررسانی در زمینه حق و حقیقت، جامعه را به سوی خوبی‌ها سوق می‌دادند، در ادامه سخنانش افزود: اگر چارچوب‌های مقدس کار خبرنگاری را رعایت کنیم مزایای آن هم نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف رسانه‎ها این است که مردم را از عالم بی‌خبری باخبر کنند تا همه به انسانیت واقعی برسند، اضافه کرد: کارها فقط باید برای رضای خدا باشد تا به نتیجه برسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز با اشاره به اینکه به همت خبرنگاران روز خبرنگار در استان همدان به صورت یک هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه در پنج محور برای خبرنگاران اجرا خواهد شد.

فاضل عبادی ابراز کرد: در حال حاضر 550 نفر در استان همدان در کار رسانه مشغول فعالیت هستند.

رئیس خانه مطبوعات همدان نیز به دلیل کمبود وقت صحبت‌های خود را به برنامه دیگری موکول کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما