وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 08:53   |   کد مطلب: 15441
تیم بستکتبال دختران  همدان به مرحله نهایی صعود کرد
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی همدان با شکست حریف البرزی خود با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی صعود کرد.

به گزارش نافع، روز دوم مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد که به میزبانی همدان و با حضور هفت تیم و در دو گروه در جریان است با صعود مقتدرانه تیم میزبان به مرحله نهایی همراه بود.

در این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود در گروه «ب» سه تیم همدان، فارس و البرز حضور داشتند که باید به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پرداختند.

در آخرین مسابقه روز دوم این مسابقات تیم همدان به خاطر کسب پیروزی در بازی دیروز برابر تیم فارس با روحیه خوبی به مصاف حریف البرزی خود رفت و توانست با اقتدار به برتری برسد.

در این بازی شاگردان فاطمه باقریان‌فاضل در کوارترهای اول و سوم و چهارم با نتایج 23 بر 9، 9 بر 6 و 15 بر 12 برابر حریف کرجی خود به برتری رسید و تنها در کوارتر دوم بازی با حساب 17 بر 14 مغلوب حریف شد.

در مجموع چهار کوارتر تیم همدان موفق شد با نتیجه 61 بر 44 البرز را شکست دهد تا با اقتدار به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی صعود کند.

برای مشخص شدن تیم دوم این گروه امروز سه‌شنبه تیم‌های فارس و البرز باید رو در روی هم قرار بگیرند.

از گروه «الف» هم دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که تیم تهران با مازندران و همچنین آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات بسکتبال دسته اول قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

منبع:آریا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت