وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 15:36   |   کد مطلب: 15359
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی استان:
دوره آموزشی طرح ولایت در همدان برگزار می شود
دوره آموزشی طرح ولایت در همدان برگزار می شود
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی همدان از برگزاری دوره خط امام در قالب طرح ولایت استانی خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضی ناطقی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی کشور با طراحی دوره های خط امام در راستای صیانت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی گام بلندی در ترویج آرمان های امام راحل برداشته است، گفت: یکی از این دوره ها تحت عنوان دوره خط امام (طرح ولایت)، با هدف آموزش مبانی اندیشه های اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: دانشجویان در این دوره در چهار بعد بصیرتی، تربیتی، معرفتی و مهارتی-تشکیلاتی آموزش می بینند.

ناطقی بیان کرد: این دوره از امروز به مدت 1۰ روز دردانشگاه بوعلی سینا برگزار شده و از وجود امعرفتی از حوزه علمیه قم و اسلتیدی همچون دکتر زاکانی، دکتر حیدری، دکتر گودرزی (مسئول سازمان بسیج دانشجویی) و حجت الاسلام حسن پور(مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی) بهره مند خواهیم شد. آموزش های دوره خط امام (طرح ولایت) در چهار برنامه همایش، کلاس، کارگاه و حلقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که از سطح استان همدان حدود۲۵۰ نفر بعد از طی مراحل گزینش برای دوره استانی انتخاب شده اند، گفت: سعی بر این است که این افراد پس از آموزش های این دوره در سطح دانشگاه و محل زندگی خود افراد تاثیرگذاری باشند.

ناطقی افزود: تعدادی از افرادی که موفق به گذراندن مرحله استانی و قبولی در آزمون آن شوند، به دوره کشوری طرح ولایت معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های جانبی همچون برگزاری یادواره شهدا، بازدید از باغ موزه همدان و آشنایی با طب قرآنی  وجود خواهد داشت.

ناطقی خاطر نشان کرد: در دوره های امسال دوره خط امام (طرح ولایت) نظام تربیتی ویژه قشردانشجویی نیز تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما