وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 تير 1394 ساعت 11:56   |   کد مطلب: 15293
سراب گیان نهاوند آماده پذیرایی از مسافران عید فطر+ تصاویر
سراب گیان نهاوند به‌عنوان یکی از پر بازدیدترین مکان‌های گردشگری استان همدان برای پذیرایی از میهمانان عید سعید فطر آماده می‌شود.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، سراب گیان نهاوند یکی از زیباترین و پرآب‌ترین سراب‌های استان همدان و پر بازدیدترین نقطه گردشگری نهاوند است که در ۱۸ کیلومتری جنوب غربی شهر نهاوند و در ۲ کیلومتری تپه باستانی گیان قرارگرفته است.

سراب گیان نهاوند دارای آب بسیار غنی و زلال و درختان چنار کهن و جنگل طبیعی و زیبای زاگرس است که در ایام مختلف سال و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای هزاران نفر از سراسر کشور است.

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر مجموعه شهرداری و بخشداری گیان با همکاری فرمانداری نهاوند با تلاش‌های فراوان سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران سراب گیان دارند.

مهرداد نادری فر سرپرست فرمانداری نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تسریع در روند آماده‌سازی سراب گیان خبر داد و گفت: شهرستان نهاوند با توجه به سابقه تاریخی و وجود مکان‌های طبیعی گردشگری همواره از نقاط مهمان‌پذیر استان همدان است بنابراین باید با فراهم آوردن شرایط مطلوب، میزبان مناسبی برای مسافران باشیم.

 

وی اظهار کرد: سراب گیان به علت وجود جاذبه‌های طبیعی به‌عنوان یکی از مکان‌های پربازدید استان همدان محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که در ایام تعطیلات عید سعید فطر پذیرای میهمانان زیادی از استان‌های مختلف کشور باشد.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: همه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان را برای رفع مشکلات سراب گیان بسیج کرده‌ایم تا مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی موظف است که نسبت به تسطیح و شانه سازی خاکی و خط‌کشی محور سراب اقدام کند و ادارات برق و مخابرات نیز موظف‌اند با ارائه خدمات مطلوب زمینه را برای رضایت هرچه بیشتر مسافران فراهم کنند.

هوشنگ کیانی شهردار گیان نیز در این مورد به خبرنگار ما گفت: مجموعه شهرداری در این ایام با افزایش نیروهای خود در سراسر سراب نسبت به نظافت و ایجاد محیطی سالم برای مسافران اقدام می‌کند.

 

 

وی اظهار کرد: به لطف خدا و با مساعدت استاندار همدان و فرماندار شهرستان مشکل سیستم روشنایی و آنتن دهی تلفن همراه در این سراب به‌طور کامل برطرف شده است و از این بابت مشکلی نداریم.

شهردار گیان افزود: در سفر سال گذشته استاندار همدان به سراب اعتبار خوبی برای ساماندهی سراب گیان اختصاص یافت که با هزینه کردن آن سراب شکل زیباتری به خود گرفت و با این اعتبار بیش از ۲۰۰ سکوی نشیمن و آلاچیق در این سراب احداث شد.

وی گفت: خرید و نصب تعداد زیادی سطل زباله مکانیکی، احداث پارکینگ، احداث بلوار و رنگ‌آمیزی سطوح بتنی از دیگر اقدامات انجام‌شده در سراب گیان برای جلب رضایت مسافران است.

کیانی اظهار داشت: با شروع موج دوم سفرها و در روزهای تعطیل عید سعید فطر قطعاً حجم ورود مسافران به سراب چندین برابر می‌شود که مجموعه شهرداری با افزایش تعداد اکیپ‌ها در ورودی و داخل سراب آماده خدمت‌رسانی هرچه بهتر است.

 

 

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شهرداری با کمک نیروی انتظامی، ممنوعیت ورود موتورسیکلت به داخل سراب و هدایت آن‌ها به دو پارکینگ خودرو و موتورسیکلت است که این کار باهدف ایجاد امنیت روانی برای مسافران انجام می‌شود.

شهردار گیان گفت: شهرداری گیان موظف به مهیاکردن شرایط مناسب اعم از بهداشتی، رفاهی و امنیتی برای مسافران است که در این زمینه از همه ظرفیت خود استفاده می‌کنیم تا خاطره‌ای خوش برای میهمانان رغم بزنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما