وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 10:27   |   کد مطلب: 15110
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قهاوند از فعالیت تبلیغی 25 مبلغ برای ترویج آموزه های دینی در شهر و روستا های این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش نافع، حجت الاسلام غلامرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ،  از فعالیت تبلیغی 25 مبلغ برای ترویج آموزه های دینی در شهر و روستا های این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی قهاوند اظهار داشت: 25 مبلغ علوم دینی ماه رمضان امسال در روستاهای منطقه قهاوند مستقر می‌شوند.

وی در مورد همکاری‌های صورت گرفته در مورد این حجم قابل توجه از اعزام عنوان داشت: مبلّغان اعزامی با هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان، کانون‌های فرهنگی مساجد، شوراهای اسلامی روستاها، پایگاه‌های بسیج و... به فعالیت‌های تبلیغی مشغول هستند.

وی عنوان کرد: مبلغان در این ایام برنامه‌های مختلفی را در مساجد و اماکن مذهبی در نظر گرفته شده در سطح منطقه شامل تلاوت قرآن، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق و سبک زندگی برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی، بیان و تشریح احکام اسلامی، آموزش سبک زندگی با توجه به آموزه‌های دینی و آموزه‌های قرآنی وتوجه جدی به برنامه‌های قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که توسط این تعداد از مبلغان اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اسباب تهذیب نفس در ماه ضیافت الهی تنها به روزه گرفتن نیست همانا تلاوت قرآن ، ادعیه ، مناجات با خدا ، اطعام و رسیدگی به مستمندان ، کسب صبر و مقاومت و یاد خدا و قیامت هر کدام نقشی در خودسازی دارند .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما