وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 تير 1394 ساعت 10:14   |   کد مطلب: 15064
محور نهاوند به آورزمان 4 خطه می‌شود
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: با دستور استان همدان، محور نهاوند به آورزمان تا پایان سال 4 خطه خواهد شد.

به گزارش نافع، به نقل از گرو، مهرداد نادری فر در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان نهاوند گفت: متأسفانه هرساله شاهد وقوع تصادفات زیادی در محور آورزمان به نهاوند هستیم که این نشان‌دهنده حادثه‌خیز بودن این محور است.

وی اظهار کرد: 19 درصد از تلفات جاده‌ای در استان همدان مربوط به محور آورزمان بوده که درصد نسبتاً بالایی است به همین دلیل 4 خطه کردن این محور در محدوده شهرستان نهاوند با دستور استاندار همدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

 سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: امیدواریم اداره راه و شهرسازی کار در این محور را سرعت ببخشد و با توجه به حجم کاری که انجام می‌شود این اداره باید از علائم هشداردهنده بیشتری استفاده کند.

وی گفت: با توجه به اینکه اعتبارات خوبی برای این پروژه تعریف‌شده است، اداره راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر نسبت به جابه‌جایی تیرهای چراغ‌برق که در این محور قرار دارند اقدام کند تا مشکلات مردم در این محور کاهش یابد.

نادری فر اظهار کرد: با توجه به اینکه 12 درصد تصادفات استان همدان در شهرستان نهاوند اتفاق می‌افتد باید با تدوین طرح جامع ترافیکی و تلاش مسئولان این آمار را کاهش دهیم و در راستای فرهنگ‌سازی ترافیکی اقدام کنیم.

وی افزود: متأسفانه سال گذشته در شهرستان نهاوند 23 نفر در تصادفات برون‌شهری و 5 نفر در تصادفات درون‌شهری کشته شدند و در این مدت 578 نفر نیز مجروح شده‌اند.

سرپرست فرمانداری نهاوند عنوان کرد: یکی از معضلات شهر نهاوند موضوع مسافربرهای شخصی است که در خارج از ترمینال جدید نهاوند فعالیت می‌کنند و باعث نارضایتی مسافربرهای عمومی می‌شوند که راهنمایی و رانندگی باید نسبت با اعمال قانون و توقیف آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما