وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 09:23   |   کد مطلب: 13461
شهرستان های توسعه نیافته از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده نمایند
معاون برنامه ریزی استانداری همدان گفت:این صندوق منبعی مطمئن و پایدار برای توسعه بخشی به استان است وشهرستان های توسعه نیافته استان باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت این صندوق به کار گیرند.

به گزارش نافع، خسرو سامری روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان افزود: این طرح ها شامل طرح های ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات است که احیای دوباره آن نیازمند جذب سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد:این طرح ها از سوی بانک ها به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار می شود و دستگاه ها نیز موظف به رفع نیازهای این واحد ها هستند.

وی با اشاره عملکرد مثبت صندوق توسعه ملی در پیشرفت استان عنوان کرد:این صندوق منبعی مطمئن و پایدار برای توسعه بخشی به استان است وشهرستان های توسعه نیافته استان باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت این صندوق به کار گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این کارگروه گفت:365 طرح با اعتبار 9 هزار و 330 میلیارد ریال تاکنون برای ارسال به صندوق توسعه ملی در استان پذیرش شده است.

مسعود اقلامی ادامه داد:از این تعداد 128 طرح به ارزش یک هزارو 690 میلیارد ریال به صندوق توسعه ملی ارسال شده است که 95 طرح به مبلغ یک هزار و 170 میلیارد ریال مسدود شده و 45 طرح به مبلغ 500 میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات از این صندوق شده اند.

وی عنوان کرد:سازمان صنعت،معدن و تجارت و میراث فرهنگی بیشتر این طرح ها را به این صندوق معرفی کرده اند.

چهاردهمین و آخرین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان در سالجاری روز پنجشنبه با حضور روسای دستگاه های اجرایی در استانداری همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما