وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 تير 1394 ساعت 15:01   |   کد مطلب: 14993
کشف 270 گرم موادمخدر صنعتي در تويسرکان
فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از کشف 270 گرم هروئين و شيشه در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، قاسم قرباني گفت: در راستاي افزايش ارتقاي امنيت اجتماعي و تشديد و برخورد مقابله با مجرمان، پليس تويسرکان با استفاده از توان رزمي و عملياتي با اشراف اطلاعاتي و کارشناسي جغرافياي جرم طي هفته جاري اين طرح به اجرا گذاشته شد.

وي با اشاره به دستگيري سه نفر از توزيع کنندگان مواد مخدر در نتيجه اجراي اين طرح تصريح کرد: با اجراي اين طرح 438 گرم انواع مواد مخدر کشف که 246 گرم هروئين، 24 گرم شيشه و همچنين 168 گرم ترياک و شيره ترياک و سوخته ترياک بود و در ادامه طرح هشت نفر از معتادان پرخطر نيز جمع آوري و تحويل کمپ هاي ترک اعتياد شدند.

اين مقام انتظامي به بخش ديگري از موفقيت هاي اين طرح اشاره کرد و گفت: ماموران در برخورد با وسايل نقليه و متخلف نيز موفق به توقيف 40 دستگاه خودروي سواري و 86 دستگاه موتورسيکلت شدند و 72 قطعه اقلام ضدفرهنگي کشف و 9 نفر نيز در اين راستا دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان خاطرنشان کرد: تمام تلاش نيروي انتظامي ارتقاي امنيت و فراهم آوردن محيط آرامش بخش براي شهروندان است و مردم مي توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص خريد و فروش موادمخدر مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما