وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 تير 1394 ساعت 22:00   |   کد مطلب: 14982
	حرف از تطهیر فتنه گران آن هم در ایام مذاکرات تفرقه اندازی است
عده ای با تطهیر سران فتنه به دنبال تفرقه اندازی هستند و معلوم نیست دولت چرا با کسانی که انسجام ملی را خدشه دار کرده اند و نابودکنندگان همزبانی ملت هستند برخورد نمی کند و چشمش را بر روی چه بسته است.

به گزارش نافع، رودآور نوشت: مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری شب گذشته با حضور احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب در سالن اجلاس سران برگزار شد.

کرباسچی شهردار اسبق تهران که که یک از مهمانان دعوت شده به این مراسم بود با حمایت از سران فتنه تاکید بر مظلومیت آنها را داشت. در حالی که خود کرباسچی دارای اتهاماتی از جمله مشارکت در اختلاس به مبلغ چهارده میلیارد و پانصد و سی میلیون ریال؛ تصرف غیرمجاز در اموال عمومی؛ تضییع اموال شهرداری تهران؛ مشارکت در تبانی در معاملات شهرداری؛ مشارکت در ارتشا و ... می باشد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در این دیدار ضمن تطهیر سران فتنه گفت که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت! 

مردم جواب یاوه گویان را به وقتش می دهند

در این خصوص «محمد سوری» یک استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: حوادث سال 88 از سوی فتنه گران اشتباه کوچک قابل بخششی نبود که حال حرف از تطهیر می زنند.

وی با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه عده ای در سال 88 به بهانه انتخابات، در نقش خائنان به نظام و عوامل بیگانگان بر علیه ولایت و ملت وارد کارزار شدند، ابراز کرد: خوشبختانه مردم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در دفاع از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بصیرانه در صحنه حاضر شدند و با راهپیمایی با شکوه شان سیلی محمکی بر دهان یاوه سران و استکبار جهانی زدند.

مسئولان دولتی چشمشان را روی چه بسته اند و گوششان را برای چه گرفته اند

خانم زنگنه یکی از شهروندان تویسرکانی نیز گفت: برای من جالب است که چرا با این تطهیرکنندگان برخوردی صورت نمی گیرد، چه طور می توان به راحتی ضیافتی آن هم به بهانه افطاری رمضان ترتیب دهند، حرف هایی مغرضانه زده شود و بیایند به راحتی برخی ها را هم سید مظلوم بنامند! و دولت هم در این باره سکوت کند؟!

وی اظهار کرد: این سکوت برای چیست؟ اگر می خواهیم در سایه همدلی و همزبانی برای منافع ملی گام برداریم نباید اجازه دهیم فتنه گران و خیانتکاران سر از آستین بیرون آوردند.

کسانی که انسجام ملی را خدشه دار کرده اند نابودکنندگان همزبانی ملت هستند

این شهروند تویسرکانی تصریح کرد: همدلی در سایه انسجام ملی شکل می گیرد و کسانی که انسجام ملی را خدشه دار کرده اند خود نابود کننده همزبانی هستند.

شتر دیدی ندیدی ها برای چیست؟!

زنگنه افزود: مگر با شتر دیدی ندیدی های تطهیر کنندگان که قوز بالا قوز نظام هستند و برای سران فتنه اشک تمساح میریزند می توان کنار آمد، معلوم نیست تطهیر کنندگان و ساکتین این حرف ها به دنبال چه هستند؟! و چرا دولت با برخورد با این گونه سخنرانی ها پاسخ روشنی به مردم نمی دهند و تکلیفشان را با ملت روشن نمی کنند؟!

حرف از تطهیر فتنه آن هم در ایام مذاکرات تفرقه اندازی است

در این باره «حجت الاسلام علی کاروند» سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: سران فتنه جرم کوچکی انجام نداده اند، که قابل تطهیر باشند، مضاف بر اینکه آنان هنوز توبه نکرده اند.

وی با بیان اینکه سران فتنه امنیت کشور را به خطر انداختند، اظهار کرد: با وجود جرم بزرگ سران فتنه، نظام نسبت به آنان با رأفت برخورد کرد و گرنه خود این مردم می دانستند چگونه با خیانتکاران برخورد کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: حتی اگر آنان از مردم عذرخواهی هم کنند باید نسبت به حرکات آینده یشان هم محتاط بود، چرا که اینان برای منافع شخصی و حزبی خود تا نابودی امنیت ملی پیش رفتند.

حجت الاسلام کاروند تصریح کرد: اقدامات سران فتنه نابخشودنی بود و هست و با این حرف ها تطهیر نمی شود.

وی عنوان کرد: حرف از تطهیر فتنه آن هم در شرایط حساس بین المللی در مذاکرات هسته ای، جز تفرقه اندازی بین ملت مسئله دیگری نیست و می طلب مسئولان ارشد کشوری با تطهیرکنندگان برخورد لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما