وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 09:00   |   کد مطلب: 14925
معاون عمرانی فرماندار همدان خواستار شد:
توجه ویژه به مناطق محروم به خصوص قهاوند در دستور کار باشد
	توجه ویژه به مناطق محروم به خصوص قهاوند در دستور کار باشد
معاون عمرانی فرماندار همدان خطاب به مدیران شهرستان مبنی بر توجه ویژه به مناطق محروم شهرستان به ویژه قهاوند را خواستار شد.

به گزارش نافع، حسین افشار پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: در استان همدان 233 میلیارد تومان اعتبار استانی از محل ماده 180 برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده از محل منابع ملی عنوان کرد: مبلغ 700 میلیارد تومان نیز از محل منابع ملی و پیوست قانون بودجه برای استان همدان در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی فرماندار همدان از سفر رئیس جمهور به همدان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: لیست پروژه‌های مهم را در شهرستان همدان احصا کردیم که در سفر ریاست جمهوری به ایشان ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم اعتبارات ویژه‌ای برای این پروژه‌ها اخذ کنیم.

افشار عنوان کرد: امسال ردیف خوبی از صندوق توسعه ملی و صندوق آبی کشور برداشت شده و برای تامین منابع آبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه می‌توانیم از این اعتبار برای پروژه‌های آبی شهرستان که با مشکل مواجه هستند استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهیم کرد از ردیف‌ اعتبارات ملی تخصیص‌های خوبی را برای شهرستان همدان انجام دهیم.

معاون عمرانی فرماندار همدان خطاب به مدیران شهرستان مبنی بر توجه ویژه به مناطق محروم شهرستان به ویژه قهاوند عنوان کرد: مدیران دستگاه‌ها تلاش کنند تا بودجه خوبی را برای آبادانی مناطق محروم شهرستان به ویژه قهاوند داشته باشند.

وی ابراز داشت: برخی پروژه‌ها ضرورت خاص منطقه‌ای دارد که این پروژه‌ها توسط رئیس جمهور و به صلاحدید ایشان انجام می‌شود که در این بین ما احداث سه تقاطع همسطح را در استان پیشنهاد دادیم.

افشار با بیان اینکه نامه آن را به نماینده ویژه رییس جمهور ابلاغ کردیم تا نتیجه مشخص شود، با اشاره به حل مشکل آب دره مرادبیگ شهرستان همدان گفت: حل مشکل آب دره مرادبیگ باعث تامین 5 میلیون متر مکعب آب در سال می‌شود.

وی در پایان افزود: این امر تاثیرگذاری بالایی دارد و تاکید شده که انجام آن در اولویت قرار بگیرد.

منبع:جهادپرس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما