وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 10:57   |   کد مطلب: 12904
ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، کیفیت خدمات سلامت را ارتقاء می دهد
مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با بیان این که پرداختی‌های تشویقی باعث ماندگاری پزشکان در مناطق محروم شده است، گفت: حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم کیفیت خدمات سلامت را ارتقاء می دهد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، دکتر حسن بهرامی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: تغییر رویکرد دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت و درمان، تحولات چشمگیری در این حوزه ایجاد کرده است.
وی وضعیت بیمارستان های دولتی را نسبت به گذشته مطلوب عنوان کرد و گفت: در گذشته به دلیل عدم وجود کادر تخصصی در بیمارستان ها مراجعه کننده وجود نداشت اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مشکل رفع شده است.
مدیر شبکه بهداشت کبودراهنگ، اجرای طرح زایمان بدون درد در بیمارستان ها را از خدمات شاخص دولت عنوان کرد و گفت: این موضوع افت شدید سزارین را در پی داشته و به صورت رایگان صورت می گیرد.
وی ایجاد درمانگاههای تخصصی را از طرح های شاخص و تاثیر گذار حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: در این طرح بیماران با پرداخت مبالغ بسیار پایین توسط یک پزشک متخصص ویزیت می شوند.
بهرامی از وجود 92 خانه بهداشت و 16 درمانگاه در سطح شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: کمبود پزشک در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شده است و همه درمانگاه ها پزشک دارند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما