وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:38   |   کد مطلب: 14878
 رئیس فدراسیون وزنه برداری برای بازدید از ملی پوشان به همدان می آید
رئیس هیئت وزنه برداری استان از سفررئیس فدراسیون به همدان جهت بازدید از اردوی ملی پوشان در پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه خبر داد.

به گزارش نافع، منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز یکشنبه سی و یکم خردادماه نیز علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه براری برای بازدید از اردوی تیم ملی به همدان سفر خواهد کرد .

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان گفت: با توجه به فرصت سه ماهه به مسابقات آسیایی و فرصت چهار ماهه به مسابقات جهانی شرایط تمرینات روز به روز بهبود می یابد و وزنه برداران به شراطی ایده آل نزدیک تر می شود.

وی ادامه داد: اواخر این هفته رکورد گیری از وزنه برداران انجام می شود تا مربیان تیم ملی شرایط وزنه برداران را محک جدی بزنند ضمن آنکه در آخرین روز اردو از وزنه برداران تست دوپینگ گرفته می شود.

رضاخانی افزود: هیئت وزنه برداری استان همدان نیز تمام سعی خود را انجام داده تا در حد توان خود تمامی امکانات را در اختیار ملی پوشان قرار دهد و در این زمینه به هیچ وجه کوتاهی نداشته ایم.

وی عنوان کرد: مسئولین پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در این زمینه کوچکترین کوتاهی انجام نداند و بهترین خوابگاه های خود و بهترین پذیرایی ها را در اختیاز ملی پوشان قرار داده اند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان با بیان اینکه ملی پوشان از اماکن تفریحی همدان نیز بازدید کردند بیان کرد: روز گذشته ملی پوشان بازدیدی از مناطق گردشگری و نقاط دیدنی همدان از چمله گنجنامه و غار علیصدر داشتند که مورد استقبال ملی پوشان و کادر فنی قرار گرفت.

منبع:همدان ورزش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما