وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 22:07   |   کد مطلب: 14855
 غبارروبی مساجد شهر قهاوند در آستانه ماه مبارک رمضان/ اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی
در آستانه ماه مبارک رمضان آئین غبارروبی و عطر افشانی مسجد جامع شهر قهاوند برگزار شد.

به گزارش نافع، همه در تلاش هستند، در این روزهای پایانی شعبان که آن را دهه تکریم و بهداشت مساجد هم نامیده‌اند متفاوت با دیگر روزهای سال دعوت میزبان را اجابت کنند، از خانه تکانی دل گرفته تا غبار‌روبی مساجد و غبارروبی مساجد در ماه رمضان با هدف ایجاد جذابیت بیشتر برای برگزاری نماز، جلسات قرآنی، دعا و... در این اماکن مقدس انجام می‌شود.به همین منظور در آستانه ماه مبارک رمضان آئین غبارروبی و عطر افشانی مسجد جامع شهر قهاوند برگزار شد.

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ، اظهار کرد:‌ همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد و به منظور آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان، مسجد جامع شهر قهاوند با حضور نمازگزاران ، بسیجیان و عموم مردم  نظافت و غبارروبی شد.

وی گفت: ماه مهمانی خدا در پیش است و بندگان خدا در این ماه از سفره بی‌کران الهی بهره می‌برند و خداوند در این ماه از سفره گسترده خود بی‌منت تر از قبل همه مخلوقاتش را بهره‌مند می‌کند.

فرمانده پایگاه شهید صالحی قهاوند اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی و بیان احکام ماه مبارک رمضان، تهیه و توزیع برشور، پاسخگوئی به شبهات و سوالات شرعی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برتر، مراسم نیمه ماه مبارک رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مسابقات نقاشی ویژه فرزندان و راهپیمائی روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک است.

منبع:جهادپرس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما