وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت 23:38   |   کد مطلب: 14788
مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کبودراهنگ با سخنرانی سرهنگ محمود قاسمی، معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در موقعیت شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، یکی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در این مراسم گفت: متاسفانه امروز دورانی شده است که برخی ها به جهادگران زخم زبان زبان می زنند و دفاع مقدس را زیر سوال می برند.
رحیم گماری گفت: امروز غصه ما این است که وقتی شیپور جنگ زده شد و زمانی که فرق بین مرد و نامرد مشخص شد، برخی افراد در صف نامردان بودند و  حاضر نشدند به میدان جنگ بیایند، اما امروز آنها می گویند چرا جنگ کردید؟
وی گفت: روزی که دشمن تا دندان مسلح بخشی از کشور ما را اشغال کرد و خون مردم بی گناه را با موشک باران کردن شهرها می ریخت، این گونه افراد بی توجه به اوضاع کشور در لانه هایشان زندگی می کردند و امروز دفاع مقدس را زیر سوال می برند.
یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه امنیت و سربلندی امروز کشور ما مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و خانواده های آنان است، افزود: امروز ما پیشکسوتان وظیفه داریم نسل امروز را با رسالت عظیم شهدا و ایثارگران که همان گسترش روحیه و تفکر بسیجی است، آشنا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز ما پیشکسوتان با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همان طور که در دفاع مقدس مردانه ایستادیم امروز نیز باید از آرمان و ارزش‌های والای اسلامی، انقلاب و ولایت‌فقیه دفاع کنیم.
مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان کبودراهنگ نیز اظهار داشت: مهمترین هدف مجمع بسیج، حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان شهدا و امام راحل و عهد و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب است.
احمد حمیدی راسخ افزود: ما پیشکسوتان همواره بر عهد و پیمان خود استوار و پابرجا هستیم، و تلاش می کنیم برای شهرستان موثر باشیم و در جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های فرهنگی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره راه اسلام ناب را بپیماییم.
وی یادآور شد: هر کدام از پیشکسوتان کوله باری از تجربه و تخصص هستند و می توانند در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و ... فعالیت کنند.
حمیدی افزود: مجمع بسیج پیشکسوتان همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات رفاهی اجتماعی، معیشتی و فرهنگی بازنشستگان به کار بسته و با ایجاد ارتباط معنوی‌ در خدمت این عزیزان است.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما