وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:43   |   کد مطلب: 14761
	واحدهاي توليدي راکد و نيمه فعال به چرخه تولید باز خواهند گشت
فرماندار تویسرکان گفت: به دنبال آن هستیم تا واحدهاي توليدي که به صورت راکد و نيمه فعال هستند دوباره احياء شده و به چرخه توليد و اشتغال بازگردند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «مهرداد موسوي» در حاشیه بازدید از چند واحد توليدي از جمله سرکان لوله و کربن اکتيو در شهرک صنعتي تويسرکان (آريکان) و ناحيه صنعتي فرسفج، از وجود سه ناحیه  صنعتي و يک شهرک صنعتي به نسبت بزرگ در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهي از واحدهاي صنعتي و توليدي با توليد محصولات متنوع در حال فعاليت هستند که  در اين ميان  دو شرکت دانش بنيان نيز ديده مي شود.

وی اظهار کرد: نبود  تأمين سرمايه در گردش کافي با سود مناسب عمده ترين مشکل واحدهاي توليدي است.

موسوی با بیان اینکه نرخ سود وام هايي که جهت سرمايه در گردش داده مي شود بالاست، گفت: با پرداخت تسهيلات جديد به اين واحدها و همچنين هماهنگي با ساير دستگاه ها، چه دولتي و چه خصوصي در راستای خريد محصولات مورد نيازشان از داخل شهرستان به اين واحدها کمک مي شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اينکه برنامه هايي برای تقويت واحدهاي توليدي  در نظر داریم، افزود:  واحدهاي توليدي که ظرفيت ارتقاء و يا افزايش شيفت هاي کاري را دارند حمايت مي شوند تا حجم توليد آن ها افزايش يابد.

موسوی ابراز کرد: به دنبال آن هستیم  تا واحدهاي توليدي که به صورت راکد و نيمه فعال هستند دوباره احياء شده و به چرخه توليد و اشتغال بازگردند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما