وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 14738
 بزرگ‌ترین مسجد جامع روستایی غرب کشور در شهرستان نهاوند افتتاح شد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بزرگ‌ترین مسجد جامع روستایی غرب کشور با مساحت 3 هزار مترمربع در روستای کفراش شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نافع، به نقل از گرو،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین گروسی در حاشیه افتتاح این مسجد به خبرنگار ما گفت: مسجد جایگاه مهمی در دین اسلام دارد و به‌عنوان پایگاهی برای همبستگی مردم  مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن، لازم است که جوانان و نوجوانان هرچه بیشتر با مسجد ارتباط برقرار کنند و خود را ازنظر فرهنگی و مذهبی قوی کنند تا از خطرات جنگ نرم در امان بمانند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در طول تاریخ مهم‌ترین مسائل و موضوعات مسلمانان در مسجد حل‌وفصل شده  و مسجد ازنظر کارکرد تربیتی نیز همیشه تأثیرگذار و مهم بوده است.

وی گفت: عملیات ساخت این مسجد در سال 82 به دلیل کوچک بودن فضای مسجد سابق در روستای کفراش آغاز شد و با کمک خیرین به بهره‌برداری ‌رسید.

گروسی با بیان اینکه این مسجد بزرگترین مسجد جامع روستایی غرب کشور است بیان داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 3000 متر مربع احداث شده که زیربنای این مسجد 1400 متر و محوطه آن نیز 1600 متر است و تاکنون برای ساخت آن مبلغ 850 میلیون تومان هزینه شده که این مبلغ توسط خیرین تأمین‌شده است.

وی افزود: این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نفر را دارد که با حضور مسئولان نهاوند و حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما