وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:55   |   کد مطلب: 14649
مردم و مسئولان کبودراهنگ از تولیدات هنری هنرمندان بومی حمایت کنند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: حمایت مالی با خرید آثار هنری و حضور در نمایشگاه های هنرمندان بومی شهرستان از جمله نیازمندی‌های عرصه هنر در این شهرستان است.

به گزارش نافع، سیدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار کورنگ اظهار داشت: عرصه هنر نقاشی و طراحی کبودراهنگ نیازمند توجه جدی مردم و مسئولین دستگاه ها به این قشر جامعه است.
وی بیان کرد: هنرمندان بزرگی در شهرستان داریم اما اعتبار لازم برای حمایت از این قشر پرتلاش وجود ندارد، ضمن اینکه باید از این قشر در جهت دفاع از آثارشان حمایت شوند.
جعفری خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار داریم آثار هنرمندان عرصه هنر نقاشی و طراحی شهرستان را ضمن بازدید از نمایشگاه هنری آنان خریداری کنند تا از این طریق بتوانیم حمایت کوچکی از آنان داشته باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ اضافه کرد: کبودراهنگ در حوزه هنرهای تجسمی، هنرمندان ارزشمندی دارد که باید حمایت از آثار آنان به عنوان یک اصل در دستگاه‌های اجرایی شناخته شود.
یکی از هنرمندان شهرستان کبودراهنگ نیز خواستار حمایت مردم و مسئولین از آثار هنری هنرمندان این شهرستان شد و گفت: رویکرد حمایتی مسئولان نسبت به هنر و اندیشه بومی شهرستان باعث نمایان شدن فرهنگ مردم در عرصه‌های مختلف هنری خواهد شد.
عبدالرضا حدادی بر لزوم توجه به هنر و هنرمندان بومی شهرستان تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که ظرفیت‌های فرهنگی هر منطقه از طریق هنر بروز و ظهور می‌ یابد.
وی ادامه داد: همه آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است از آثار فاخر و ارزنده هنرمندان بومی است و از مردم و مسئولین دعوت می‌کنم که از این آثار دیدن کنند.
حدادی افزود: استقبال مردم و مسئولین از این گونه نمایشگاه ها باعث تشویق و رشد هنرمندان جوان شهرستان می شود و امیدوارم اینگونه نمایشگاه ها شروعی برای حرکت بزرگ هنرمندان بومی باشد.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما