وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 ساعت 08:38   |   کد مطلب: 14290
زنان وکودکان یمنی در انتظار فریادهای بشر دوستانه
فریادهای بشر دوستانه من و تو تنها مرهم کوچکی است بر دردهای بی شمار مردم ستمدیده یمن، پس همه می آییم تا بار دیگر فریادهای بشر دوستانه مان در جهان طنین بیاندازد و دنیا بداند که ایرانیان هیچگاه مسلمانان را تنها نمی گذارند.

به گزارش نافع، هنوز صدای تیر و ترکش های جنگ از گوش مردم پاک نشده است صدای آژیرهای خطر، خانه های آوار شده، کودکان بی پناه، جوانان در خون غلطیده، مادران داغدار مویه کن اینها همه ثمرات جنگ های نابرابری است که هنوز صدای آن از گوشه گوشه این منطقه به گوش می رسد.

جنگ درد دارد، درد دارد برای مسلمانانی که هر روز خبر کشته شدن برادران دینی و مظلوم خود را بشنوند که قربانی زیاده خواهی و زورگویی کشوری دیگر شده اند و در یک چشم بر هم زدنی زندگی، فرزندانشان و آرامششان برای همیشه دود می شود.

لازم نیست که مسلمان باشی همین که انسان باشی برایت کافیست تا درد دیگری تکانت دهد و رعشه بر اندامت بیاندازد که اگر تو جای او بودی چه حالی داشتی.

خبر حمله ناجوانمردانه عربستان با چراغ سبز آمریکا و همراهی 9 کشور عربی دیگر، به کشور مسلمان نشین یمن در ششم فروردین ماه سالجاری تیتر یک اخبار جهان شد و تاکنون نیز حملات وحشیانه ای علیه زیر ساخت ها و مراکز مسکونی یمن انجام شده است و در جریان این حملات تاکنون هزاران یمنی کشته، مجروح و یا آواره شده اند.

پس از این حمله همه مسلمانان برای دفاع از برادران دینی خود با راهپیمایی های مختلفی خواستار توقف این جنگ ناعادلانه شدند و از عربستان خواستند تا به مسلمان کشی خود پایان دهد.

همچنین در ایران اسلامی اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون، دانشجویان و سایر اقشار مختلف حمایت خود را از مردم یمن با تجمعات مختلف اعلام کرده و فردا نیز پس از اقامه نماز جمعه فریاد بشر دوستی ایرانیان در جای جای کشور طنین خواهد شد تا بار دیگر ایرانیان به رسالت صلح طلبی خود عمل کرده و تسکینی باشند بر درد های بی شمار مردم مظلوم یمن.

یکی از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمله عربستان به یمن یک تجاوز آشکار است که سکوت در برابر آن جایز نیست.

علی بهرامی ادامه داد: عربستان با حمله هوایی به یمن هدفی جز ضربه زدن به زیرساخت ها و شهید و کشته شدن مردم غیرنظامی و بی دفاع بویژه کودکان و زنان بی دفاع و بی پناه ندارد.

وی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی هایی که در حمایت از مردم یمن برگزار می شود به مردم مظلوم این کشور نشان می دهد که مسلمانان آنها را تنها نخواهند گذاشت.

یکی از روحانیون استان همدان نیز در این رابطه گفت: تجاوز آل سعود به خاک یمن در ادامه نیت پلید استکبار جهانی و تکمیل پروژه اسلام هراسی و توطئه علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی است که وحدت و انسجام مسلمانان و هوشیاری در برابر این ترفندها و عکس العمل قاطع و یکپارچه ملت انقلابی ایران اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام مهدی نظری عنوان کرد: حضور چشمگیر در صفوف نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه و به دنبال آن حضور گسترده در راهپیمایی ضد سعودی می تواند جواب دندان شکنی به تمام متجاوزان به خاک کشورهای مسلمان باشد.

یکی از مغازه داران استان همدان نیز با بیان اینکه دفاع از مسلمان بی گناه وظیفه هر مسلمانی است افزود: یک بار دیگر سیاست های صهیونیستی آمریکایی در مقابله با دین مبین اسلام به کشتار مسلمانان بی گناه بسیاری آن هم توسط کشورهای مسلمان منطقه شده است که این جهالت کشور های مسلمان در برابر یکدیگر دل هر شنونده ای را به درد می آورد.

اصغر زاهدی افزود: بار دیگر با عرق ایرانی اسلامی خود در راهپیمایی عظیم ضد مسلمان کشی شرکت خواهیم کرد تا به گوش عربستان برسانیم که کشتن زن و کودک بی دفاع دردین اسلام جایی ندارد و اگر عربستان ادعای مسلمانی دارد باید از این اقدام زشت دست بردارد.

یک بانوی خانه دار همدانی نیز در این رابطه می گوید: هر وقت که تصاویر خانه های ویران شده و کشته شدگان جنگ یمن را می بینم دلم از این همه بی انصافی به درد می آید.

فاطمه عسگری اضافه کرد: آل سعود با جنایت هایی که در سال های اخیر مرتکب شده است برای همیشه به عنوان یک لکه ننگ برای جامعه اسلام و جیره خواری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه همه افرادی که می توانند در این راهپیمایی حضور داشته باشند از این حضور دریغ نکنند ادامه داد: به عنوان یک مادر همراه با فرزندانم در این راهپیمایی حضور خواهم یافت تا فریادهای مرگ بر آل سعود و مرگ برآمریکای ما در حمایت از مردم ستمدیده یمن به گوش همه جهان برسد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما