وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394 ساعت 09:52   |   کد مطلب: 14285
آغاز مسابقات تنیس مناطق کشور جام پیامبر اعظم (ص) در همدان
مسابقات تنیس آزاد بانوان مناطق کشور جام پیامبر اعظم (ص) از امروز چهارشنبه به میزبانی هیات تنیس همدان آغاز شد.

به گزارش نافع، رئیس هیات تنیس استان همدان در این باره گفت: در این پیکارها 20 تنیس باز از استانهای زنجان، همدان، مازندران، قم، اصفهان، البرز و قزوین به مدت چهار روز در باشگاه تنیس کوثر در دو بخش انفرادی و دو نفره در حال برگزاری است.

سیدعادل برقعی در گفت و گو باخبرنگار ما  اظهار کرد: دور نخست این مسابقات امروز با انجام هفت دیدار آغاز شد و مونا وثوقی راد از مازندران، مهرو میراسماعیلی از همدان، فاطمه عبدالله زاده از همدان، ترانه مهران از مازندران، فاطمه دل زنده راد از همدان، ستاره صلاح از اصفهان و مهناز صادقی از البرز با غلبه بر حریفان خود به دور دوم راه یافتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات زیر نظر سازمان لیگ تنیس کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می شود و امتیازات کسب شده توسط شرکت کنندگان در رنکینگ کشوری ثبت خواهد شد.

نفرات برتر این رقابتها علاوه بر احکام قهرمانی جوایز نقدی نیز دریافت خواهند کرد.

هیات تنیس استان همدان برای سومین سال متوالی میزبانی این مسابقات را عهده گرفته و عملکرد موفقی در برگزاری دوره های قبلی این مسابقات داشته است.

این هیات سال 92 میزبان سه دوره و در سال گذشته میزبان چهار دوره از مسابقات کشوری تنیس با این سطح در دو بخش آقایان و بانوان بوده است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما