وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت 11:16   |   کد مطلب: 14243
 برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع مقام معلم در نهاوند
نمایشگاه هنرهای تجسمی در راستای ارج نهادن به معلم با موضوع مقام معلم در شهرستان نهاوند برپا شده است

به گزارش نافع، فرماندار نهاوند در  مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، ارزش هنر را به ارائه آن در جامعه دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه ها  موجب رشد و ارتقای سطح هنر در جامعه می شود.

اماممعلی عبدالملکی با بیان اینکه ارج نهادن به مقام معلم تا ابد بر عهده همگان است، افزود: امروز  شاهد آن هستیم که هنرمندان نقاش شهرستان نهاوند این سپاس و قدردانی را در قالب آثاری هنری زیبا  با تمام وجود به زیبا ترین شکل ممکن به تصویر کشیده اند.

وی هنر نهاوند را برگرفته از پیشینه پر افتخار این شهرستان در طول تاریخ دانست و گفت:  مسئولان فرهنگی نهاوند باید  تمام همت و تلاش فرهنگی  خود را در راستای بالا بردن سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان به کار گیرند.

عبدالملکی عنوان کرد: به منظور برپایی این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ اثر از هنرمندان شهرستان برای بخش مسابقه ارسال شده  که از این میان ۸۰ اثر برگزیده شد که امروز در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه از ۱۴ نفر از هنرمندان نوجوان و جوان برگزیده شهرستان نهاوند و در بخش های طراحی و نقاشی با تکنیک  مداد رنگی، رنگ روغن و آبرنگ، اکرلیک ومینیاتور است، عنوان کرد: این نمایشگاه  از ۸ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی دایر است.

 علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 18 اردیبهشت ماه هر روز  از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۹ به محل برپایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما