وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 ارديبهشت 1394 ساعت 21:02   |   کد مطلب: 14216
دستگیری عامل تعرض به زنان بیهوش در بیمارستان +عکس
پرستار بیمارستان معروف NHS انگلیس، به اتهام فیلم گرفتن از خود در حال تجاوز به 2 بیمار زن که در بی هوشی به سر می بردند و بسیاری جنایات دیگر محاکمه شد.

به گزارش نافع، پرستار بیمارستان معروف NHS انگلیس، به اتهام فیلم گرفتن از خود در حال تجاوز به 2 بیمار زن که در بی هوشی به سر می بردند و بسیاری جنایات دیگر محاکمه شد.

"اندرو هاتچینسون" 29 ساله به اتهام حمله جنسی بیمارگونه در بیمارستان شهر آکسفورد انگلیس و بسیاری از جرم های دیگر که بعدا افشا شد، 18 سال زندانی خواهد شد.
 
"هاتچینسون" که از سوی خبرگزاری ها لقب "درنده" به او داده شده است ، 2 بیمار زن را که از شدت مستی بیهوش شده و در شرایط بحرانی با مرگ دست و پنجه نرم می کردند، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.
 
این مرد شیطان صفت همچنین برای فیلم گرفتن از تجاوزهای بیمار گونه خود از یک دوربین مخصوص استفاده کرده بود.
 
این جنایات منزجر کننده  او زمانی برملا شد که به خاطر ضبط و پخش فیلم های خصوصی از زنان دستگیر شد و خانه او توسط پلیس مورد کنکاش قرار گرفت.
 
بعد از اینکه پلیس به خانه او هجوم آورد ،در کامپیوتر و تلفن همراه شخصی اش فیلم های مربوط به تجاوز های جنسی  او در بیمارستان  و بسیاری دیگر از جنایات اوکشف شد.
 
دادگاه آکسفورد گزارش داد که بیشتر از 100 فیلم و عکس  خصوصی از زنان مختلف و بیمارهای بیمارستان در خانه او کشف شده که پیدا کردن تمام این زنان عملی دشوار و غیرممکن است.
 
"هاتچینسون" اهل منطقه "آبینگدان" شهر آکسفورد، مجبور شد تا 27 اتهام خود را شامل تجاوز، حمله جنسی، اعمال غیراخلاقی، هتک حرمت عمومی، عکس و فیلم های مستهجن و غیر انسانی از زنان و کودکان و سرقت داروهای بیمارستان را بپذیرد و برای همه این ها به 18 سال زندگی پشت میله های زندان محکوم شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه شما