وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 فروردين 1394 ساعت 07:53   |   کد مطلب: 13902
واکنش دانشجویان دانشگاه بوعلی در پی انتشار خبر وارونه در روزنامه استانی
بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پی درج خبر همایش هسته ای دانشگاه بوعلی سینا در روزنامه همدان پیام به نوع پوشش این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش نافع، به نقل از صدای دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پی درج خبر همایش هسته ای دانشگاه بوعلی سینا در روزنامه همدان پیام به نوع پوشش این خبر واکنش نشان داد:

بسم الله القاصم الجبارین

روح الله الموسوی خمینی:

در روزنامه ها مشغول فتنه انگيزي هستند بايد خود آقايان جلويشان را بگيرند ، قبل از اينكه ملت جلويش را بگيرد ، قبل از اينكه خود ملت بيايد و بي ملاحظه از كسي تمام اين روزنامه ها را خفه كند خودشان جلويش را بگيرند … ))

صحیفه نور ، ج 12 ، ص 275 15/5/59

متاسفانه در روزنامه مورخ 25/1/94 همدان پیام مطلبی منتشر شد که با لطایف الحیل یک مغالطه در خصوص برنامه برگزار شده توسط بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با عنوان"مخالفتی نمی کنیم،خوشبین هم نیستیم"صورت گرفت که به عنوان"جشن هسته ای" به صورت ناباورانه ای تحریف شد.

در این برنامه که در راستای تنویر افکار عمومی و دانشجویان محترم دانشگاه در نقد و بررسی بیانیه لوزان در تاریخ 24/1 با حضور دکتر کارخانه ای نماینده مردم همدان در مجلس توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه برگزار شد ؛خبری از جشن نبود چرا که هنوز اتفاقی رخ نداده بود که تبریک و تهنیت و جشنی صورت پذیرد بالاخص با بیانیه پر ابهام و سنگینی امتیازات داده شده و این امر در عنوان برنامه و تمام رسانه های منعکس شده کاملا مشهود بود . حال آنکه اقدام عوام فریبانه و مشمئز کننده مسئولین همدان پیام در وارونه جلوه دادن واقعیات بار چندم است که در برخورد با اقدامات بسیج دانشجویی صورت گرفته است.

لذا بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا طبق فرمایش امام روح الله که فرمودند:

 مطبوعات موظفند از تيترهايي كه موجب تحريك و يا تضعيف مردم مي شود و يا مخالف واقع است خودداري كنند و خود را با مسير انقلاب تطبيق دهند و نيز از درج مقالاتي كه مضر به انقلاب و موجب تفرقه مي شود خودداري كنند كه اين خود توطئه محسوب مي شود .. ))

صحیفه نور ، ج 8 ، ص 285 6/6/58  

به مسئولین و اقایان هشدار داده و خواستار اصلاح و ابراز حقیقت در خصوص این برنامه و عذر خواهی رسمی هستند واگرنه شاهد برخورد قاطع و انقلابی با هر انکس که اقدامی همچون روزنامه همدان پیام داشته باشد خواهند بود و بسیج دانشجویی در خصوص روشن گری اقدامات شیطنت آمیز و فریبکارنه این روزنامه از پای نخوهد نشست و طبق فرمایش امام روح الله اگر اقایان جلوی این فتنه انگیزی را نگیرند ملت  بی ملاحظه از کسی روزنامه را خفه می کند.

 

و العاقبه للمتقین

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

26/1/94

دیدگاه شما