وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 09:59   |   کد مطلب: 13813
 دانلود فیلم ۵۰ گیگابایتی در ۷ دقیقه ممکن شد
تقاضا برای سرویس‌های ما فوق‌العاده بوده است زیرا تفاوت کاری که ما انجام می‌دهیم با زیرساخت‌های دولتی همانند گَچ و پنیر است. با پهنای باند ۱۹.۳ مگابیت بر ثانیه فیلمی با حجم ۵۰ گیگابایت را باید ظرف هفت ساعت دانلود کرد اما با سرویس‌های فیبرنوری می‌توان این کار را در کمتر از هفت دقیقه انجام داد.

به گزارش نافع، کمپانی هایپراُپتیک اعلام کرده که سرویس فیبرنوری آن تا در منازل در برخی مناطق لیورپول راه‌اندازی شده و مشترکانی که در مناطق تحت پوشش تجهیزات سخت‌افزاری این پروژه باشند می‌توانند تا هزار مگابیت بر ثانیه از خدمات پهنای باند استفاده کنند.

میانگین پهنای باند در لیورپول 19.3 مگابیت بر ثانیه است و از این رو طبیعی به نظر می‌رسد که با راه‌اندازی فیبرنوری، مشترکان به راحتی می‌توانند از تمام ظرفیت فیبر برای ارتباطات خود استفاده کنند.

این پروژه فعلاً در بخش‌های توسعه یافته‌تر نظیر همیلتون هوس، واترلو واترهاوس، آپارتمان‌ها و بخش‌های ثروتمندنشین راه‌اندازی شده است؛ توسعه کابل‌کشی زیرزمین در 16 منطقه دیگر نیز به‌صورت همزمان ادامه دارد و امسال به نتیجه می‌رسد.

هایپراپتیک برنامه توسعه‌ دیگری برای 50 نقطه دیگر که غالباً ساختمان‌های بزرگ هستند نیز دارد.

مدیر این کمپانی با بیان اینکه هایپراپتیک انقلابی در پهنای باند لیورپول ایجاد خواهد کرد، گفت: البته ما هم با سرمایه‌گذاری میلیونی در زیرساخت‌های مخابراتی این کشور به دنبال بزرگ کردن خود هستیم.

وی گفت: تقاضا برای سرویس‌های ما فوق‌العاده بوده است زیرا تفاوت کاری که ما انجام می‌دهیم با زیرساخت‌های دولتی همانند گَچ و پنیر است. با پهنای باند 19.3 مگابیت بر ثانیه فیلمی با حجم 50 گیگابایت را باید ظرف هفت ساعت دانلود کرد اما با سرویس‌های فیبرنوری می‌توان این کار را در کمتر از هفت دقیقه انجام داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما