وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 فروردين 1394 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 13675
کشف یک ونیم تن مرغ فاسد در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 1.5 تن مرغ فاسد نوروز امسال توسط گشت های سیار تعزیرات حکومتی این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش نافع، علیرضا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: پس از اطلاع از عرضه مرغ تاریخ مصرف گذشته در یکی از مغازه های واقع در شهر همدان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فرد متخلف اقدام به عرضه مرغ گرم با تاریخ انقضای 28 اسفند سال گذشته در نوروز امسال کرده بود که از مغازه وی حدود 1.5 تن مرغ فاسد کشف شد.

به گفته وی این میزان مرغ فاسد برای معدوم شدن به دانشگاه علوم پزشکی همدان تحویل داده شد.

وی گفت: شعبه ویژه تعزیرات حکومتی با هدف افزایش سرعت عمل همراه با دقت، تلاش در رسیدگی با دقت و جلوگیری از اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده ها در میدان اصلی شهر همدان دایر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: استقبال مردم برای اعلام شکایات به شعبه سیار تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی همدان افزایش یافته است و راه اندازی این شعبه تاثیر خوبی بر روند نظارت بر بازار داشته است.

حسن پور گفت: در ایام نوروز تمرکز گشت ها و نظارت ها با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بیشتر به بررسی وضعیت نانوایی ها، رستوران ها و مراکز تفریحی معطوف شده است و نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد.

وی گفت: بیشترین میزان مراجعات و شکایات مردمی در زمینه قیمت میوه و مرغ بوده است که بلافاصله به شکایات مردمی در محل رسیدگی شده است.

10 هزار و 150 مورد پرونده تخلف سال 93 در تعزیرات حکومتی بررسی و مختومه شد و متخلفان به پرداخت حدود 107 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

طرح ویژه نوروزی تعزیرات در همدان از 16 اسفند سال گذشته شروع شده و تا 15 فروردین 94 ادامه دارد و تاکنون 40 پرونده تخلف تشکیل و رسیدگی شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما