وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 16:37   |   کد مطلب: 13565
پس از خرید شش دستگاه آمبولانس توسط سازمان تامین اجتماعی استان همدان سه دستگاه از آن به ملایر تعلق گرفت.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، پس از  خرید شش دستگاه آمبولانس توسط سازمان تامین اجتماعی استان همدان سه دستگاه از آن به ملایر تعلق گرفت.

محمدرضا توکلی در آیین واگذاری این سه دستگاه با اشاره فرسوده شده آمبولانس‌های قبلی بیمارستان غرضی ملایر اظهار داشت: با توجه به حجم بالای اعزام بیماران به درون و برون استان، سه دستگاه آمبولانس مجهیز به کلیه تجهیزات با اعتبار شش میلیارد ریال به ناوگان این بیمارستان اختصاص داده شد.

وی افزود: بیمارستان دکتر غرضی ملایر دارای سه دستگاه آمبولانس بوده که یکی از آنها از زده خارج شده است و دو دستگاه هنوز قابل استفاده هستند.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر گفت: : ماهیانه 30 تا 50 اعزام برون شهری به استان همدان و 150 تا 200 اعزام دورن شهری از بیمارستان دکتر غرضی ملایر انجام می شود که آمبولانس های موجود جوابگوی نیاز این بیمارستان نبود.

وی با اشاره به امکانات جدید سه دستگاه آمبولانس جدید عنوان کرد: آمبولانس ها مجهز به دستگاه های تنفسی، کنترل فشار، ساکشن راه هوایی و کلیه تجهیزات مراقبت های ویژه است.

توکلی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط بیمارستان غرضی ملایر بیان کرد:  ماهیانه حدود 30 هزار نفر و به طور میانگین روزانه یک هزار نفر به صورت سرپایی  در بیمارستان غرضی ملایر ویزیت می شوند.

وی افزود: در بخش بستری نیز به توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، از مهرماه امسال تاکنون ضریب اشغال تخت در بیمارستان غرضی ملایر از 68 درصد به 98 درصد رسیده است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر افزود: برای ارایه خدمات بهتر با کیفیت مطلوب تر به بیماران، امسال تجهیزاتی چون یک دستگاه عمل چشم، دو دستگاه ونتی لاتور، یک دستگاه ویدئو آندوسکوپ با اعتبار پنج میلیارد ریال برای بیمارستان خریداری شد و در حال استفاده است.

وی گفت: در سال آینده نیز عملیات اجرایی یک واحد انبار دارویی با زیربنای 800 مترمربع در خرداد ماه سال آینده آغاز و درمانگاه جدید بیمارستان غرضی افتتاح می‌شود.

توکلی با اشاره به تعداد تخت‌های بیمارستان غرضی ملایر عنوان کرد: ، این بیمارستان دارای 130 تخت فعال است که مجوز راه اندازی 16 تخت دیگر نیز در سال آینده اخذ شده تا این تعداد تخت به مجموعه بیمارستان اضافه شود.

وی از اخذ مجوز بکار گیری سه پزشک متخصص رادیولوژی، چشم پزشکی و مغز و اعصاب در بیمارستان غرضی خبر داد و افزود: از هفته جاری این پزشکان در بیمارستان غرضی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما