وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 16:40   |   کد مطلب: 13543
رزمایش بزرگ نوروزی با شرکت 5 هزار نفر در همدان آغاز شد
عملیات طرح نوروزی، یکی از گسترده‌ترین طرح‌های انتظامی است که هر سال با مشارکت دیگر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش نافع، فرمانده انتظامی استان همدان با بیان این مطلب در رزمایش بزرگ نوروزی گفت: پلیس راه و  راهور، نهادهای امنیتی، اداره راه، حمل و نقل و پایانه ها، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، آتش نشانی و فوریت های پزشکی در این طرح بزرگ مشارکت دارند.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: طرح نوروزی پلیس همدان با شعار"آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی" از 25 اسفند با حضور 5 هزار نفر آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی از برنامه ریزی برای شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: به منظور کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال، محدودیت های ترافیکی در برخی معابر ایجاد شده و افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کنند تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به عملکرد سال 93 نیز گفت: افزایش 38 درصدی کشف مواد مخدر و کشف حدود 5 تن مواد مخدر و 81 باند تهیه و توزیع مواد افیونی از مهمترین این اقدامات به شمار می‌آید.

وی اظهار داشت: همچنین 45 نقطه آلوده به مواد مخدر با اجرای 580 طرح انتظامی، پاک‌سازی شده و افراد خرده فروش و معتادان کارتن خواب نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سردار مهدیان‌نسب اعلام کرد: در کشف سرقت نیز با رشد 7 درصدی نسبت به سال پیش، موفق به کشف 98 درصد سرقت‌ها شده‌ایم.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/م

 

 

 

دیدگاه شما