وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت 17:20   |   کد مطلب: 13457
تشریح برنامه‌های روز گرامیداشت شهدا در کبودراهنگ
رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران شهرستان کبودراهنگ برنامه های روز گراميداشت شهدا در این شهرستان را تشريح كرد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ عباس هاشملو، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند و روز شهید به تشریح برنامه‌های این مناسبت در کبودراهنگ پرداخت و گفت: برگزاری کوهپیمایی ایثارگران کبودراهنگ در روز جمعه، شرکت ایثارگران در نماز جمعه، برگزاری مسابقات قرآنی و نقاشی ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های بزرگداشت روز شهدا در کبودراهنگ است.
وی گلباران مزار شهدا، تبلیغات محیطی و نصب بنر، توزیع پوستر در ادارات دولتی و مساجد شهرستان و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های شاخص این مناسیت عنوان کرد و گفت: اقتدار و سربلندی امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.
عباس هاشملو از اتمام ساماندهی  102 گلزار شهدای شهرستان کبودراهنگ خبر داد و با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در مورد مزارهای شهدا گفت: گلزارهای شهدا به تعبیر حضرت امام راحل تا ابد زیارتگاه عاشقان و عارفان و دارالشفای دلسوختگان است.
وی ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان گفت: طرح ساماندهی همه گلزارهای شهدای شهرستان کبودراهنگ در دهه فجر امسال به اتمام رسید.
رئیس بنیاد شهید و امورايثارگران کبودراهنگ از توزیع بیش از 6 هزار کارت طلایی درمان در بین خانواده های ایثارگران کبودراهنگ خبر داد و گفت: با توجه به هزینه‌های درمانی این قشر، حذف هزینه‌های سنگین درمانی ایثارگران اقدام شایسته ای بود.
وی همچنین از تفقد و دلجویی از 800 خانواده شهید و ایثارگر شهرستان کبودراهنگ در سال 93 خبر داد و گفت: همه این بازدیدها با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان، فرماندار، نماینده مجلس و یا سایر مسئولین شهرستانی صورت گرفته است.
هاشملو همچنین از برگزاری بیش از 30 یادواره شهدا در کبودراهنگ خبر داد و گفت: این یادواره ها با مشارکت خانواده های معظم شهدا، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج انجام گرفته است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما