وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:01   |   کد مطلب: 13430
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان:
فعالان کانون‎های مساجد همدان فردا تجلیل می‌شوند
فعالان کانون‎های مساجد همدان فردا تجلیل می‌شوند
همایش تجلیل از برگزیدگان کانون‎های مساجد با شعار "مسجد، جایگاه عبادت، پایگاه سیاست" فردا در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان با بیان این مطلب گفت: این آیین فردا ساعت 9:30 با حضور مدیران و اعضای کانون‌های مساجد استان در مجتمع بوعلی سینا برگزار شده و در آن از 50 مدیر کانون، ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد، خبرنگاران خبرگزاری شبستان و کتابداران نمونه مساجد تجلیل خواهد شد.

هادی فیض‌منش افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل، استاد مرکز تخصصی مهدویت قم و نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این مراسم حضور خواهد یافت.

وی، تجلیل از خانواده مرحوم عزیزی، مدیر کانون ولایت همدان، برپایی نمایشگاه عملکرد یک ساله کانون‌ها در قاب تصویر و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش عنوان کرد.

فیض‌منش اعلام کرد: همچنین نزدیک به 500 جلد کتاب با عنوان‌ "راه روشن"(آشنایی با ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه)، "تفسیر سوره لیل"، "تفسیر سوره فرقان" و "صراط مستقیم" به همراه پرسشنامه و پاسخنامه در بین میهمانان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا 15 اردیبهشت با مطالعه این کتاب‌ها به پرسش‌ها پاسخ داده و پاسخنامه را به دبیرخانه کانون‌های مساجد ارسال کنند.

فیض‌منش از فعالیت 507 کانون دارای مجوز در همدان نیز خبر داد و افزود: بیش از 80 هزار نفر در استان از آموزش‌های فرهنگی، هنری این کانون‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین 22 کانون تخصصی و 8 خانه دیجیتال در استان همدان فعالیت می‌کنند.

مظاهری

انتهای پیام/م

دیدگاه شما