وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 13:21   |   کد مطلب: 13237
جایگاه سومی؛ نتیجه تلاش تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان در مسابقات قهرمانی کشور
تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در لیگ برتر اسکیت هاکی مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش نافع،به نقل از همدان ورزش؛ مرحله چهارم و پایانی لیگ برتر اسکیت هاکی ایران در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، تیم آکادمی اسکیت انقلاب با 33 امتیاز قهرمان شد و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز توانست با کسب 30 امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد.

همچنین دانشگاه آزاد همدان با 26 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

سایمان آذربایجان شرقی با 25 امتیاز، هیات اسکیت خراسان رضوی با 23 امتیاز، آکادمی اسکیت خرمشاد تهران با 14 امتیاز، هیات اسکیت همدان با 12 امتیاز و هیات اسکیت قم با 8 امتیاز رده های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

مازیار قربانی (بازیکن و مربی تیم استان همدان ) با 24 گل برترین گلزن لیگ برتر اسکیت هاکی ایران لقب گرفت.

 حمید آبکار نیز با 19 پاس گل مقام اول را از آن خود کرد و در بخش فنی ترین بازیکنان، مازیار قربانی با 38 و حمید آبکار با 34 امتیاز رده های اول و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در رقابت های این مرحله و در مراسم اهدای کاپ و مدال های قهرمانان علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت، سرهنگ حسن پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ رحمانی رییس هیات اسکیت نیروی زمینی ارتش، سرهنگ آقاسی خانی سرپرست تیم اسکیت هاکی نیروی زمینی ارتش، آرین فرسیابی مسوول برگزاری مسابقات، کیاکجوری معاون ورزش مجموعه ورزشی انقلاب، علی مولایی مالی فدراسیون اسکیت و خانواده ورزشکاران حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما