وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 08:52   |   کد مطلب: 13224
۱۶۰ برنامه فرهنگی و قرآنی ویژه دهه اول و دوم فاطمیه در تویسرکان برگزار می شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از تدوین ۱۶۰ برنامه فرهنگی،تبلیغی،قرآنی و مذهبی ویژه دهه اول و دوم فاطمیه ۱۴۳۶در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از رودآور«حجت‌الاسلام علی کاروند» گفت: با هماهنگی شورای هیئات مذهبی، روحانیان شبکه تبلیغ و کانون مداحان و شاعران مذهبی تویسرکان در سه شهر،دو بخش،هفت دهستان و ۱۰۴ روستای این شهرستان،بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی،تبلیغی،قرآنی و مذهبی در دهه اول و دوم ایام فاطمیه برنامه ریزی شده است.

وی اعزام مبلغات و روحانیان به مناطق مختلف شهرستان با هدف تبیین ابعاد شخصیتی، اجتماعی، فرهنگی و عاطفی حضرت فاطمه زهرا (س)، هماهنگی با روحانیان بومی و مستقر برای اجرای مراسم ها و ایراد سخنرانی و برنامه قرآنی با عنوان قرآن و فاطمیه را از برنامه های تبلیغات اسلامی تویسرکان در دهه اول و دوم فاطمیه(س) عنوان کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: همچنین جلسات هماهنگی و برنامه ریزی با مسئولان هیئات، هماهنگی با ۸۶ هیئت مذهبی بانوان برای همکاری و اجرای برنامه ها، برپایی بیش از ۷۰ گفتمان دینی، مسابقه شهری مقاله نویسی با عنوان سیره حضرت زهرا(س)، دیدار با خانواده های شهیده شهرستان، نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و اطلاع‌ رسانی پیامکی برنامه ها و ختم هزاران صلوات از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در تویسرکان خواهد بود.

حجت‌الاسلام کاروند، ابراز کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، در ایام فاطمیه ۱۴۳۶  مبلغان، روحانیان، مداحان، مسئولان هیئات و دیگر دست اندرکاران با بینش و بصیرت بیشتر برنامه ها را برگزار می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما