وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 12:39   |   کد مطلب: 13160
آموزش جودوکاران همدانی با حضور مربیان کره ای
رییس هیات جودو استان همدان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مسوولان فدراسیون کواک کو چول و پک یونگ چول دو مربی توانمد جودو جهان به همدان سفر کرده اند و در حال آموزش مربیان همدانی می باشند.

به گزارش نافع،به نقل از همدان ورزش ؛ رییس هیات جودو استان همدان با اعلام این مطلب افزود: سیاست اصلی هیات تقویت رده های سنی پایه و نخبه پروری است که تاکنون با سعی و تلاش اعضای هیات و مربیان به این مهم پرداخته ایم و این کلاس آموزشی نیز در همین راستا می باشد..

وی با اشاره به اهمیت فراوان توجه به سنین پایه در این رشته گفت: برای آنکه در آینده در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون کواک کو چول و پک یونگ چول دو مربی هستند که از کره شمالی برای هدایت تیم های رده سنی پایه استان در همدان حضور دارند.

جلال نصرپور افزود: این دو از مربیان توانمند و مطرح آسیا و جهان می باشند و امیدواریم با بهره مندی از دانش این مربی بتوانیم سطح کیفی جودو استان را در حد بسیار خوبی ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این کلاس 30 مربی و 30 ورزشکار نخبه استان حضور دارند و زیر نظر این دو مربی آموزش می بینند.

رییس هیات جودو استان همدان افزود: این کلاس از روز سه شنبه پنجم اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه هشتم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: یکی از اصلی ترین و مهم ترین برنامه های هیئت در سال آینده توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه می باشد.

نصرپور با اشاره به سرمایه گذاری در امر پایه عنوان کرد: به طور قطع هیئت جودو استان با سرمایه گذاری در امر استعدادیابی و پرورش سنین پایه آینده ای بسیار موفق در این رشته خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در نظر داریم در راستای افزایش سطح دانش مربیان ئ داوران دو کلاس ارتقا داوری و مربیگری را در سال آینده در همدان برگزار کنیم ضمن آنکه اردیبهشت ماه 94 کلاس ارتقا دان 1 تا 4 جودو نیز برگزار می شود.

شرییس هیات جودو استان همدان افزود: یکی از برنامه های مهم در سال آینده برگزاری نخستین یادوراه شهدای جودو استان می باشد و بنا داریم همزمان نیز از پیشکسوتان و ایثارگران جودو کشور نیز در همدان تجلیل کنیم.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما