وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 09:12   |   کد مطلب: 11587
کسب مقام پنجم توسط بانوی جودوکار همدان
شیوا جهانگیری در مسابقات قهرمانی آسیا کره مقام پنجم را کسب کرد.
به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش ؛ شیوا جهانگیری در وزن 44- کیلوگرم پنجم شد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس مقابل "هانوکا تسوکی" از ژاپن بازنده تاتامی را ترک کرد و راهی گروه بازنده ها شد.
این عضو تیم بانوان کشورمان در این مرحله مقابل " چان یال" از ماکائو با ضربه فنی پیروز شد و به دیدار رده بندی راه يافت. جهانگیری برای کسب مدال برنز به مصاف "مورات گولدانا" از قزاقستان رفت و بازنده تاتامی را ترک کرد و پنجم شد.
 
لیلا سیاهوشی نیز در وزن 48- کیلوگرم برای اولین دیدار با "زهارمانووا" از قزاقستان به روی تاتامی رفت که با واگذاری نتیجه به حریف خود از دور مسابقات کنار رفت. مبینا عزیزی" در وزن 52- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس به شوشیلا" از هند نتیجه را واگذار کرد و در گروه بازند ها هم به "چن یا" از چین تایپه باخت و حذف شد.
لازم به ذکر است که مریم بربط نیز در وزن ، 63- کیلوگرم در اولین دیدار باید با "سلیمانیوا" از قزاقستان یک مبارزه نزدیک را به نمایش گذاشت ولی با اخطار بازنده شد و از ادامه پیکارها بازماند.این دوره از مسابقات با حضور 322 از 22 کشور جودوکار در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز پنجشنبه در هنگ کنگ آغاز و عصر امروز به پایان می رسد.
 
انتهای پیام/ع

دیدگاه شما