وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 12:08   |   کد مطلب: 13055
نمایشگاه سراسری مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان گشایش یافت / لباس از موارد فرهنگ عمومی محسوب می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از گشایش نمایشگاه سراسری مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان خبر داد و گفت: لباس از موارد فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.

به گزارش نافع، فاضل عبادی در گفتگویی در خصوص برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان اظهار داشت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، منتخب آثار برگزیده کشوری هستند که در مسابقات و نمایشگاه‌های حوزه مد و لباس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده‌اند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن و ترویج الگوهای بومی و ملی، هدایت بازار تولید و عرضه پوشاک بر اساس الگوهای داخلی و نیز ترغیب مردم به پرهیز از مصرف الگوهای بیگانه و معرفی الگوی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

عبادی از تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان خبر داد و افزود: این کارگروه هم در راستای تحقق اهداف مذکور ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: وظیفه مسئولان علاوه بر فرهنگسازی در حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی، عادت دادن مردم به استفاده از تولیدات داخلی است.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه مد و لباس استان همدان و چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی کشور از سوم تا هفتم اسفندماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برپا است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما