وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:09   |   کد مطلب: 13037
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم ووشوی ملایر با کسب نائب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک کشور موفق شد به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش نافع مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها در ملایر با اشاره به دعوت دو کشتی‌گیر ملایری به اردوی تیم ملی اظهار داشت: مسعود مصطفی جوکار به عنوان مربی تیم ملی کشتی و میثم مصطقی جوکار به عنوان کشتی‌گیر 86 کیلوگرم تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

وی با اشاره به صعود تیم وشو ملایر به مسابقات لیگ برتر وشو بیان کرد: تیم ووشوی ملایر با کسب نائب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک کشور موفق شد به لیگ برتر صعود کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور با شرکت تیمهای ملایر ، قزوین ، خوزستان ، اردبیل ، ملارد ، لرستان و البرزاز تاریخ 24/7/1393 لغایت 1393/12/1  بصورت متمرکز در آکادمی ووشو تهران برگزار شد.

 

وی افزود: تیم ملایر با غلبه بر تیمهای البرز ، لرستان ، قزوین ، ملارد و خوزستان وقبول شکست مقابل تیم اردبیل و  با کسب 27 امتیاز بعد از اردبیل 30 امتیازی جواز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد.

 

رضایی با اشاره به تعداد ورزشکاران ملایری در این تیم عنوان کرد: تیم ملایر با 18 ساندا کار و 5 تالو کار در این مسابقات حضور داشت.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان برای ورزشکاران عنوان کرد: در راستای ارتقائ سطح سلامت ورزشکاران اولین کارگاه بهداشت دهان و دندان ورزشکاران با حضور 50 نفر از دختران ورزشکار به همراه مربیان و سرپرستان خود در تاریخ 30/11/1393  برگزار شد .

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در این کارگاه دکتر رضا زنگنه در مورد حفظ و نگهداری دندانها، طریقه مسواک زدن و لزوم مراجعه به دندان پزشک برای شرکت کنندگان آموزش دادند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما