وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 09:58   |   کد مطلب: 13018
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دانشجویان نسل سوم انقلاب نیز با برتری علمی در رشته های مختلف به ویژه انرژی هسته ای و نانو تکنولوژی دشمنان را به حیرت انداخته اند.

به گزارش نافع، سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی در نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای دانشجوی همدان اظهار کرد: دفاع جانانه رزمندگان اسلام و ایثار و رشادت های آنان در هشت سال جنگ تحمیلی، امنیت ملی ایران را برای هشت دهه تضمین کرد.

وی اضافه کرد: بررسی اجمالی وضعیت حامیان صدام حسین که اقدام به تجهیز تسلیحاتی رژیم بعث عراق در زمان جنگ می کردند نشانگر این است شوری سابق به 15 قسمت تقسیم شد و جنگ عراق و افغانستان برای آمریکا ره آوردی جز کشته شدن پنج هزار و 700 سرباز آمریکایی و صرف میلیارد دلار هزینه و بی آبرویی در جهان نداشت.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 15 هزار نفر از سربازان آمریکایی در جنگ با عراق و افغانستان زخمی و قطع عضو شدند و بخشی از آنها نیز به علت مسایل روانی دیوانه شدند.

وی یادآوری کرد: دو سال پیش 'نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برنامه ریزی و متقاعد کردن مسوولان امریکا برای حمله به ایران راهی این کشور شد ولی دولتمردان آمریکا گفتند که دیگر این کشور تحمل این همه مصدوم و مجروح را ندارد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: آمریکا با هدایت 160 هزار نیرو برای حضور در افغانستان و عراق در اصل 10 سال در باتلاق این دو کشور گرفتار شد.

سرلشگر صفوی افزود: کویت و عربستان از دیگر حامیان رژیم بعثی در جنگ تحمیلی بودند که کویت در سال 1991 اشغال شد.

وی یادآوری کرد: شهدای انقلاب اسلامی از جان و مال خود برای دفاع از میهن اسلامی گذشتند و با شهامت، خلاقیت و شجاعت ژنرال های ارتش بعث را به زانو درآوردند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از برنامه های دشمنان نظام از بدو پیروزی انقلاب تاکنون جلوگیری از صدور انقلاب بود ولی در این زمینه هیچگونه توفیقی کسب نکردند.

سرلشگر صفوی تاکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می دانند در صورت هرگونه تعرض به مرزهای میهن اسلامی جوانان این کشور پاسخی کوبنده به آنها داده و آنها را تا آن سوی مرزها عقب می رانند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما