وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 12:49   |   کد مطلب: 12944
آثار منتخب نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی، ایرانی کشور در همدان به نمایش درمی‌آید
نخستین نمایشگاه مد و لباس استان و چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی کشور با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی همدان گشایش می‌یابد.

به گزارش نافع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این مطلب گفت: آیین افتتاحیه این نمایشگاه 3 اسفند برگزار شده و تا 7 اسفند ادامه خواهد داشت.

فاضل عبادی بیان کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، منتخب آثار برگزیده کشوری هستند که در مسابقات و نمایشگاه‌های حوزه مد و لباس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده‌اند.

وی اعلام کرد: علاوه بر این آثار، دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک همدان نیز در غرفه‌ای مجزا، آثار برگزیده دانشجویان را به نمایش می‌گذراد.

عبادی اضافه کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) برای اطلاع‌رسانی در زمینه ارائه تسهیلات به فعالان حوزه مد و لباس در این نمایشگاه نیز غرفه‌ای خواهد داشت.

وی با تأکید بر برگزاری کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و با حضور استادان، هر روز از ساعت 9 تا 12 در مجتمع شهید آوینی برگزار شده و حضور علاقه‌مندان به حوزه مد و لباس اسلامی، ایرانی در این کارگاه آزاد است.

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه شما