وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 بهمن 1393 ساعت 22:42   |   کد مطلب: 12852
قدرت ایران در مذاکرات هسته‌ای، به برکت خون شهدا است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه رزن گفت: قدرت ایران در مذاکرات هسته‌ای، به برکت خون شهدا است زیرا امروز ابرقدرت‌های جهان در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، آیت الله حسن طاهری امام جمعه رزن در یادواره شهدای روستای دستجرد که در مسجد امام امام زمان(عج) این روستا برگزار شد گفت: در دوره جنگ تحمیلی با توجه به حمایت های همه جانبه دولت های غربی از عراق امکانات جنگی کشور ما بسیار کم بود اما به برکت خون شهدا ما پیروز شدیم.
وی با اشاره به این که بدست آوردن چنین قدرتی در سایه رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا است، بیان داشت: امروز قدرت های 5+1 در یک طرف میز می نشینند و کشور ما در یک طرف و این به معنی تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در جهان  است.
طاهری شهدا را مایه مباهات خواند و اظهار داشت: شهامت شهدا باعث روسفیدی امام خمینی (ره) به عنوان نائب امام زمان (عج) و سرافرازی دین اسلام در دنیا شد.
وی با اشاره به مقام شهدا در روز قیامت گفت: به اذن خداوند شهدا یکی از شفیعان روز قیامت هستند که به نزدیکان خود شفیع می شوند.
امام جمعه رزن با اشاره به این که شهدا از همه هستی خود برای اعتلای اسلام گذشتند گفت: در روز قیامت شهدا بزرگترین مطالبه گر هستند چرا که امروز برخی ها برای بهای اندک دنیایی حاضر هستند میلیاردها تومان پول بیت المال را به جیب بزنند.
وی در بخشی از سخنان خود به مصائب حضرت زینب (س) گریز زد و گفت: نماز شب حضرت زینب در آن شب تاریک و بیابان مخوف هم ترک نشد و دعای فرجی که امام علی (ع) به او آموخته بود را خواند.
استاد برجسته حوزه علمیه همدان با اشاره به سخنرانی های چندین ساله خود در روستاها و شهر کبودراهنگ اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته مردم شهرستان کبودراهنگ ولایت‌مداری، انقلابی و مذهبی بودن آنان است چرا که همواره در طول انقلاب ثابت کرده اند حامی ولایت و انقلاب هستند.
گفتنی است، روستای دستجرد کبودراهنگ برای اعتلای انقلاب اسلامی 27 شهید تقدیم کرده است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما