وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 08:45   |   کد مطلب: 12824
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: علم استخراج گاز از عمق 5 هزار متری زمین فقط در اختیار 5 شرکت در دنیا بود که امروز جوانان ایرانی به برکت خون شهدا و رهبری به آن دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، سردار سالار آبنوش در یادواره 1100 شهید ملایر و یادبود رهبر مبارزات مردمی ملایر در انقلاب آیت الله میرشاهولد اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار از گذشته تا به حال همواره با مومنان در تمام ادیان الهی و در زمان تمام پیامبران با چهار جبهه به مقابله پرداخته است.

* تهدید، تحریم، تسلیح و تطمیع چهار جبهه دشمن برای مقابله با مومنان

وی اولین جبهه را تهدید دانست و افزود: تهدید ابزاری است که از زمان پیامبران الهی تا به امروز همواره مورد استفاده دشمنان و مستکبران استفاده می‌شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: دومین جبهه استکبار تحریم است همانگونه که پیامبر اکرم(ص) را در شعب ابی طالب تحریم کردند و حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) را نیز تحیرم کردند.

وی از تسلیح به عنوان سومین جبهه دشمن نام برد و افزود: دشمن در این جبهه به دنبال عیف کردن روح و ایمان مومنان و ایجاد شبهه در دل آنان است.

آینوش افزود: تطمیع چهارمین جبهه نظام سلطه برای مقابله با مونان است و دشمن در این جبهه با نشان دادن چراغ سبزها و وعده‌های پوچ مومنان را به سمت خودش می‌کشاند ولی از آن طرف با سه جبهه دیگر در مقابله با مومنان است.

وی گفت: مذاکرات هسته ای در جبهه تطمیع دشمن است و دشمن از آن طرف با تهدید و تحریم قصد فشار بر ایران را دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: ایران همواره در این چهار جبهه در مقابل دشمن سربلند بوده است وایرانین در زیر پرچم ولایت هموارهع بر دشمن چیره شده اند.

* فتنه 88 تلخ ترین دوران 36 ساله انقلاب

وی با اشاره به فتنه 88 به عنوان تلخ ترین دوران 36 سال انقلاب بیان کرد: در فتنه 88 با کسانی که در جبهه‌ها در کنار هم بودیم مقبل هم ایستاده بودیم.

آبنوش فتنه 88 را یکی از جبهه‌های دشمن دانست و افزود: یکی از آثار جبهه‌های دشمن ریزش‌های گاها برخی اقلابیون است و این طبیعی است و ما همواره در تقابل با این چهار جبهه دشمن هستیم.

وی گفت: دشمن در حال حاضر تحریم ایران را به خاطر داشتن انرژی هسته ای بیان کرده اما اوایل انقلاب ما که انرژی هسته ای نداشتیم و حتی سلاح و تفنگ نداشتیم پس چرا دشمن به ما حمله کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: دشمنان هسته ای را بهانه تحریم کرده و لیران را تحریم کرده اند اما دشمنان با مسئله هسته ای ما طرف نیستند بلکه با اصل انقلاب ما مشکل دارند.

وی اسلام را دین گفت‌وگو دانست و عنوان کرد: دشمنان بدانند که دین ما دین گفت‌وگو است همانگونه که مقام معظم رهبری در نامه 900 کلمه ای به حوانان اروپا و آمریکای شمالی آنان را به گفتمان و مطالعه و فراگیری قرآن دعوت کرده است.

* تنها جنگ جهانی جنگ تحمیلی بر علیه ایران است

آبنوش با اشاره به جنگ‌های جهانی اول و دوم عنوان کرد: در جهان فقط یک جنگ جهانی رخ داده آن هم جنگ 8 ساله تحمیلی به ایران است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: در جنگ جهانی اول دوم 6 کشور متحد با 6 کشور متفق که خود را جهان می نامیدند برای زیاده خواهی های خود بیش از 180 میلیون انسان را کشتند و امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی گفت: در زمان جنگ تحمیلی از 21 کشور دنیا ایران اسیر به عراق تحویل داد و 56 کشور دنیا به صدام کمک تسلیحاتی و مالی می کردند و 96 کشور دنیا در بحث دیپلماسی صدام را یاری وکمک می کردند.

آبنوش گفت: انقلاب اسلامی ایران معادله جهانی را به هم زده است، طبق معادلات جهانی انقلاب ایران نباید پیروز می‌شد اما ایران از 8 سال جنگ را پیروزمندانه و سربلند بیرون آمد.

وی گفت: در طول تاریخ همواره بلوک شرق و غرب با هم دشمنی داشته اند و برای اولین بار در تاریخ بلوک شرق و غرب متحد شده و در مذاکرات یک طرف نشسته و مقام معظم رهبری یک طرف نشسته است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: تمام دنیا می داندد که ایران دارای جایگاه بلندی در تمام رشته ها کسب کرده و ازمستکبران و سران سلطه از پیشرفت های ایران می‌ترسند.

وی افزود: 128 استاد دانشگاه آمریکا به اوباما نامه نوشته اند و گفته اند که مسئله هسته ای ایران را رها کن ایران در نانو و تکنولوزی در حال رشد و توسعه روز افزون است.

* ایران فراتر از بهترین کشورها در نانو و تکنولوژی

آبنوش با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی توسط ماهوارهبر فجر عنوان کرد: با پرتاب این ماهواره ایران در بین 10 کشور برتر دنیا شده است که ماهواره بر دارند و تمام اینها مدیون خون شهدا و امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

* ایران از عمق 5 هزار متری زمین گاز استخراج می‌کند

وی به پیشرفت‌های دانشمندان ایران اشاره کردو بیان کرد:دانشمندان ایرانی در انتخابت گذشته که دشمن قصد داشت با تحریم پدر شست وشو برای ایران ایجاد بحران کند در کم تر ازیک هفته این بخران را از بین بردند و پودر شست و شو را صد در صد ملی کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به منبع گازی جدید کشف شده در خلیج فارس بیان کرد: این منبع گازی به گونه ای اشت که اگر تمام ثروت دنیا را یک طرف قرار دهی و این منبع گازی را یک طرف برابری می‌کند.

وی افزود: نصف این منبع گازی در خاک ایران و نصف دیگر آن در خاک قطر است و فقط 5 شرکت در دنیا توانایی استخراج این منبع گازی را دارند.

آبنوش افزود: قطر با همکاری آمریکا بیش از 50 چاه زده و در حال استخراج این منبع گازی است ولی جوانان غیور ایران توانستند به علم استخراج این منبع گازی دست پیدا کنند.

وی افزود: یک مهندس 28 ساله ایرانی در قرارگاه خاتم الانبیاء  توانسته است که از 5 هراز متری زمین گاز استخراج کند و تا شهریور سال آینده اخبار بسیار خوبی در این زمینه خواهیم شنید.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما