وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 بهمن 1393 ساعت 09:13   |   کد مطلب: 12840
دایرشدن اردوی تیم ملی سنگنوردی جوانان کشور درهمدان
دومین اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور از روز چهارشنبه به میزبانی شهر همدان دایر شد.

به گزارش نافع، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوری کشور در رشته های سرعت، سرطناب و بلدرینگ به مدت چهار روز در سالن مرحوم فرهاد میرزاجانی همدان برپا شده است.

'حمدالله چاروسایی' افزود: در این اردو 40 سنگنورد در سه رشته سرعت، سختی و بلدرینگ به تمرین و رقابت می پردازند تا برترین ها سهمیه حضور در دور سوم اردوی تیم ملی را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات دعوت شده به این اردو عصر دیروز وارد همدان شدند و از امروز زیر نظر مربیان فرشاد آرتیمس فرشاد یگانه از تهران و علیرضا بلاغی از قزوین به تمرین و رقابت خواهند پرداخت.

چاروسایی اضافه کرد: 40 سنگنورد دختر و پسر در رده های سنی نوجوانان و جوانان در این اردو حضور دارند که از بین آنها مینا ابوالحسنی در رشته سرعت و متین بیات در رشته سرطناب از همدان هستند.

وی بیان داشت: این اردوی آمادگی به منظور حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آذربایجان که خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد، برپا شده است.

وی یادآور شد: مریم جودکی و مهسا علیمردانی از استان مرکزی، مینا آرمیده از زنجان، فاطمه منتظری و شقایق اسکندری از فارس، سارا انصاریان و سرورانصاریان از ایلام، نگین نجفی از زنجان، عاطفه رضوی فارس، المیرا قربان زاده از تهران، سیده افسانه میر احمدی بابا حیدری و ساحل مایلی فریدیی از اصفهان و زهره هاشم زاده از خراسان رضوی دعوت شدگان به این اردو در بخش بانوان هستند.

وی افزود: همچنین علی نجفی، مرتضی فیضی، علی احمدی، علی الله وردی، پوریا رسولی و محمدرضا بیگدلی از زنجان، محمدرضا کریمی از گلستان، محمدحسین دسترنج از کرمانشاه، علی آرامش از لرستان، سجاد مستجاب الدعوه ، محمدمهدی جلیلی، عارف امیدفر، ابوالفضل حسین پور از خراسان رضوی، صالح سرچشمه پور از تهران، مهدی علیپور از قزوین و محسن عبداللهی از فارس دیگردعوت شدگان به این اردو در بخش جوانان ونوجوانان پسر هستند.

سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استانداردهای بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته و اکنون به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته در سطح کشور حایز اهمیت است.

سالن سنگنوردی فرهاد مجهزترین دیواره سنگنوردی خاورمیانه با دیواره های سرعت، بلدرینگ و سختی براساس استاندارد بین المللی، اتاق قرنطینه ، سکوی تماشاگران با ظرفیت 700 تا هزار نفر و مهمانسرا با ظرفیت یکصد نفر است.

این سالن سال گذشته میزبان رقابت های قهرمانی سنگنوردی جوانان و نوجوانان آسیا بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما