وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 12:49   |   کد مطلب: 12831
فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا در کبودراهنگ طنین انداز شد
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه شهرستان کبودراهنگ با حضور همیشه حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت خود را از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، مردم کبودراهنگ از ساعت‌های اولیه صبح امروز با شور و شوق بی نظیر، خود را از روستاهای اطراف و نقاط مختلف شهر به محل تجمع در میدان امام حسین‌(ع) رسانده و در ساعت 9 و 30 دقیقه همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خود را در مسیرهای مشخص شده آغاز کردند.
مردم کبودراهنگ در حالیکه روحانیت و مسئولان شهرستان را پیش روی خود داشتند، مسیر مشخص شده راهپیمایی را تا میدان امام خمینی (ره) طی کرده و شعارهایی برای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری، استقامت و پایداری خود را برای دفاع و پشتیبانی از انقلاب، اعلام کردند.
آنان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، خونی‌ که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... سردادن فریاد الله اکبر خامنه ای رهبر، یاد و خاطره ایام انقلاب را بار دیگر تداعی کردند.
همچنین مردم کبودراهنگ در راهپیمایی امسال علاوه بر شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی، شعارهایی با ابعاد اسلام خواهی ناب، برائت از گروه تروریستی تکفیری داعش و برائت از اسلام هراسی در جهان و برائت از توهین کنندگان به پیامبر اعظم (ص) و پافشاری بر حقوق هسته ای کشورمان تاکید کردند.
صفوف فشرده راهپیمایان در کبودراهنگ مسیر راهپیمایی را از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان امام خمینی را پوشانده بود و مرد و زن، دختر و پسر، پیر و جوان، کودک و بزرگ و همه آمده بودند تا در کنار همدیگر یکصدا بگویند که  تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند ما را از آرمانهای انقلابی و اسلامی مان مایوس کند و بین ما با مسئولان کشور، جدایی افکند.
به گزارش کورنگ،‌ همزمان در مراکز بخش های شیرین سو، گل تپه و هفت روستای بزرگ شهرستان کبودراهنگ نیز مردم با اتحاد و همدلی در صفوفی به هم پیوسته، راهپیمایی کردند.
در پایان این راهپیمایی ها، مردم با فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر خود،‌ قطع‌نامه پایانی را تایید کردند و پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما