وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 14:09   |   کد مطلب: 12766
از طرف دبیرخانه کانون‌های مساجد استان صورت گرفت:
اجرای طرح تلاوت نور در 834 مسجد، مدرسه و بیمارستان همدان
اجرای طرح تلاوت نور در 834 مسجد، مدرسه و بیمارستان همدان
مدیر دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان از اجرای طرح تلاوت نور در 834 مرکز اعم از مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس استان خبر داد.

به گزارش نافع، هادی فیض‌منش افزود: با توجه به فعالیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بخش‌های قرآنی و لزوم اهتمام بیشتر به این حوزه، یکی از فعالیت‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور در حوزه تفسیر قرآن کریم، چاپ و انتشار تفسیر همراه برای جامعه هدف است.

وی با بیان اینکه تفسیر همراه مکمل طرح تلاوت نور است؛ از تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در طرح تلاوت نور، در مساجد و مراکزی که نماز جماعت برپا می‌کنند، خبر داد.

فیض‌منش خاطرنشان کرد: طرح تفسیر همراه با هدف توسعه فرهنگی بیان تفسیر قرآن در مساجد و بهره‌مندی عمومی نمازگزاران از تفسیر و مفاهیم والای قرآن کریم در مساجد استان اجرا می‌شود.

وی، امکان دسترسی آسان به منابع تفسیری و سهولت در بیان تفسیر از طرف ائمه جماعات را از مهمترین مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: دسترسی به 300 درس تفسیر به صورت روزانه، امکان استفاده از متن تفسیر همراه و نمونه،‌ امکان یادداشت‌برداری و چاپ، امکان نصب بر روی گوشی‌های همراه از دیگر مزایای این نرم‌افزار است.

فیض‌منش اعلام کرد: امسال 110 نسخه نرم افزار تفسیر همراه بین طلاب و ائمه جماعات مساجد استان همدان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما