وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 13:22   |   کد مطلب: 12703
هیچ فشار و تحریمی نمی تواند ملت را از مسیر پیشرفت باز دارد
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این عزم و جدیت در دفاع از آرمان ها و ارزش ها، پدیده هایی را در دفاع مقدس رقم زد که در هیچ کجای دنیا و در هیچ ارتشی سابقه نداشته است.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادوراه 512 شهید آماد و پشتیبانی استان اصفهان که در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد گفت: با این یادواره ها یاد شهدا گرامی داشته شده و رسم شهدا دنبال می شود.

سردار نقدی به بمباران و موشکباران شهرهای کشور توسط رژیم بعثی در جنگ تحمیلی اشاره نموده و اظهار داشت: در آن زمان برای پاسخگویی به این حملات، تمام کارشناسان فنی و نخبگان کشور نتوانستند سلاحی را تولید کنند که از فاصله 150 تا 200 کیلومتری، بغداد را هدف قرار دهد و تمام تلاش ها ناموفق بود اما امروز با تکیه بر تفکر شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی، ایران عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار قرار می دهد.

وی با بیان اینکه نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس با تاسی به حضرت عباس علیه السلام حماسه های بزرگی را آفریدند، افزود: آنها زیر گلوله باران دشمن در حالیکه نه جان پناهی داشتند و نه سنگری، مهمات و غذا و امکانات درمانی را بی وقفه به خط مقدم می رساندند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این عزم و جدیت در دفاع از آرمان ها و ارزش ها، پدیده هایی را در دفاع مقدس رقم زد که در هیچ کجای دنیا و در هیچ ارتشی سابقه نداشته است. در بحبوحه عملیات، این توان و اراده نیروهای آماد و پشتیبانی بود که غذای گرم و مهمات کافی را به خط مقدم می رساند.

وی با اشاره به دلاورمردی های نیروهای آماد و پشتیبانی در جنگ ابراز داشت: آن نیروها در دوران دفاع مقدس و در اوج تحریم های همه جانبه ای که از سوی ابرقدرت ها و مستکبرین بر ملت ایران تحمیل می شد حتی لحظه ای عقب ننشسته و در اراده آنها تزلزلی پیش نیامد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه آنها حتی یک بار هم نگفتند نمی توانیم یا نمی شود، ادامه داد: نیروهای آماد و پشتیبانی به هر شیوه ای که بود امکانات را تامین و به جبهه ها می رساندند و در تحقق وعده هیهات منا الذله که قرار بود ملت عملی کند و عملی شد، نقش مهمی داشتند. با همین تفکر و اراده بود که در همه تاریخ ِ ملت ایران، قطعه ای درخشان تر از دفاع مقدس ایجاد نشد چراکه این ملت با دست خالی و تنها در مقابل تمام ابرقدرت ها ایستاد و این حماسه بزرگ را رقم زد.

وی استمرار راه شهدا و قدردانی از میراث گرانبهای شهدا را خواسته امروز ولایت عنوان نموده و تاکید کرد: امروز با این همه پیشرفت کشور اگر تمامی مرزهای ایران را ببندند و اجازه ورود هیچ چیز را ندهند، ملت ایران می تواند نیازهای خود را تامین و به پیشرفت خود ادامه دهد.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر همان تفکر نیروهای آمادی دوران دفاع مقدس در مسئولین و مدیران کشور حاکم باشد، هیچ فشار و تحریمی نمی تواند این ملت را از مسیر پیشرفت خود باز دارد.

وی استقامت و ایستادگی را تکلیف امروز و خواسته شهدا دانسته و تاکید کرد: شهدا ژست دوستی مسئولین را با مستکبرین در جلوی دوربین ها نمی پسندند.

رییس سازمان بسیج مستضفین در پایان سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران همان ملتی است که با آرمان های انقلاب خود، آمریکا را با تمام ابهت و قدرت 35 سال پیش شکست داد و ابهت و هیمنه آن را در جهان شکست و این ملت قطعا با این قدرت و پیشرفت امروز که به برکت انقلاب نصیبش شده می تواند بر آمریکایی که مترسکی از آن ابرقدرت سابق است فائق آید پس باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما