وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 23:14   |   کد مطلب: 12675
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های است و ما اگر شده با سیلی صورتمان را سرخ نگه می‌داریم ولی دستمان را جلوی استکبار دراز نمی‌کنیم.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، رضا قیاسی در مراسم افتتاح ساماندهی گلزار شهدای روستای الفاوت اظهار کرد: امام خمینی(ره) با دست خالی در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرد و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

وی افزود: مردم ایران نیز با دست خالی در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی و با رهبری امام خمینی و شعار الله اکبر بر ارتش شاهنشاهی چیره شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: عزت نفس و تکیه بر خدا سلاحی بود که امام خمینی(ره) و مردم به تکیه به آن بر کفر چیره شدند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا برای حفظ انقلاب عنوان کرد: شهدا با جان خود در مقابل صدامیان و دشمنان ایستادگی کرده و امروزه یاد و نام آنان همیشه پایدار است.

قیاسی افزود: شهدا امامزادگان زمان ما هستند و امروز مزار آنان زیارتگاه ماست و آرامش ما مدیون خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) است.

وی آرامش امروز مملکت را ثمره خون شهدا دانست و بیان کرد: اگر شهدا نبودند معلوم نبود چه بلایی سر این مملکت می‌آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: اقتصاد مقاومتی  یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های است و ما اگر شده با سیلی صورتمان را سرخ نگه می‌داریم ولی دستمان را جلوی استکبار دراز نمی‌کنیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما