وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:49   |   کد مطلب: 12527
امام جمعه شهر قهاوند گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است برای آگاه سازی نسل جوان کشور با آرمانها و ارزشهای انقلاب است .

به گزارش نافع، به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس، حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه شهر قهاوند در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تجدید حیات اسلام عزیز بوده است و همه دستاوردها در سایه و به برکت اسلام و خداوند منان نعمت های فراوانی در پرتو آن به امت اسلامی به خصوص ملت بزرگ ایران ارزانی داشته است .

امام جمعه شهر قهاوند افزود: انقلابی که دستاورد خون هزاران شهید است و شکرانه این نعمت انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز و نسل بعدی است .

وی افزود: پیام انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و ارزشها است همانطوریکه حضرت امام ره فرمودند : پیروزی نهایی وقتی است که اسلام به همه ابعاد و به همه احکامش پیاده شود و پیروزی بالاتر آنکه در همه اقطار عالم حکومت کند .

حجت الاسلام محققی گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است برای آگاه سازی نسل جوان کشور با آرمانها و ارزشهای انقلاب است .

وی گفت: فرصتی برای تبئین نعمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و یادآوری شرایط و احوال قبل از انقلاب و پرتگاه سقوطی که بر آن مشرف بودیم .

خطیب نماز جمعه شهر قهاوندگفت: ایامی است که باید مرور شود کجا بودیم و در چه مسیری حرکت می کردیم در صورتیکه انقلاب نشده بود الان چه جایگاهی داشتیم باید واقعیات دوران طاغوت و قبل از انقلاب برای نسل حاضر تبئین شود تا اهمیت و جایگاه سرمایه ای را که در اختیار دارند برایشان مشخص شود .

 

دیدگاه شما