وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 10:25   |   کد مطلب: 12430
نایب رئیس ورزش های همگانی استان همدان
۲۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان فعال است
۲۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان فعال است
نایب رئیس بانوان هیئت ورزش های همگانی استان همدان گفت: ۲۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان وجود دارد که بانوان همدانی از ساعت هفت تا هشت صبح در این ایستگاه ها فعالیت می کنند.

اشرف جاوید در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش  با اشاره به وضعیت توجه به ورزش صبحگاهی بانوان در همدان اظهار داشت: به سلامتی و ورزش بانوان در سال های گذشته اهمیت ویژه ای داده شده است.

وی افزود: ۲۲ ایستگاه ورزش همگانی ویژه بانوان در شهر همدان فعالیت دارد که همه روزه بانوان از ساعت هفت تا هشت صبح در این سالن های زیرنظر مربیان متخصص و مجرب ورزش می کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش های همگانی استان همدان با بیان اینکه هدف ایجاد سلامتی و شادابی در جامعه است، گفت: مادران محور سلامتی و شادابی یک خانواده هستند و وقتی فرزندان یک خانواده ببنند که مادر آنها به فعالیت ورزشی می پردازند به طور قطع این بزرگترین الگو برای فرزندان خواهد بود و نتیجه آن سلامتی و شادابی خانواده ها است.

جاوید عنوان کرد: با داشتن خانواده های سالم و شاداب جامعه ای سالم و شاداب خواهیم داشت و ورزش نیز یکی از مهمترین عوامل در رسیدن به این هدف است.

وی با اشاره تعداد مربیان فعال در ایستگاه های ورزش صبحگاهی بیان کرد: به تعداد ایستگاه های صبحگاهی در شهر همدان مربی وجود دارد و از نظر مربی مشکلی نداریم.

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش های همگانی استان همدان یادآور شد: سطح مربیان نیز بسیار بالا بوده و از مربیان توانمند و باتجربه در ایستگاه ها استفاده می شود.

جاوید درباره فعالیت شهرستان ها در زمینه ورزش صبحگاهی گفت: در شهرستان ها نیز مانند مرکز استان فعالیت ایستگاه های صبحگاهی قابل توجه است.

وی عنوان کرد: ملایر، نهاوند و اسدآباد از شهرستان های بسیار فعال دراین زمینه هستند و به طور میانگین در هر شهرستان ۱۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی فعال است.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما